czwartek, stycznia 25, 2018

Mydło dziegciowe z oliwą z oliwek, do twarzy i ciała, dla skóry z problemami

Mydło dziegciowe z oliwą z oliwek, do twarzy i ciała, dla skóry z problemami


Mydło Vis Plantis, wzbogacone substancją aktywną i olejem z oliwek, delikatnie i skutecznie oczyszcza skórę. Jego działanie pomaga w prawidłowej pielęgnacji skóry, także tej z problemami.




Hej Moje Słoneczka ! ;-*


Jak tam u Was ? U mnie znów mało czasu...
Ale wiecie jak jest ;) 
Praca dom praca dom = zbieranie kasy na wycieczki ;-)

Dziś przychodzę do Was z krótką recenzją na temat mydła dziegciowego ?
Ogólnie pierwszy raz się spotkałam z taką nazwą mydła.



Mydło znajduję się w pudełku,w środku we foli a po rozpakowaniu śmierdzi !! 
Tak tak śmierdzi...I to taką starą popielniczką z mega ilością petów w środku.
Ale dobra zapach zapachem a jak działa ?



A  no ja mydła używam do golenia nóg.Mydło dobrze się pieni,nie podrażnia,lekko nawilża i nie uczula.A to jest najważniejsze ;-) 



Jeśli chodzi o zapach to po użyciu mydła,dość dobrze się spłukuje wodą i jest ok ;) Zapach znika :) 




Mydełko pochwalić mogę za jego konsystencję, jest twarde, po kontakcie z wodą zachowuje swój kształt, nie odkształca się. Używa się od razu przyjemniej, gdy nie odpadają żadne małe, rozmiękłe kawałki.



ZALETY:
-bardzo dobra cena

-łatwo dostępne

-widać efekt oczyszczenia 

-nie podrażnia skóry

-nie wysusza skóry

-skóra jest po jego użyciu matowa

WADY:
-zapach jest zniechęcający


Także ogólnie mówiąc jestem zadowolona :) 
A Wy znacie takie mydełko ?
Buziaki ! :*:* 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz