środa, lutego 28, 2018

Lavera Basis Sensitiv - Pasta do zębów wrażliwych 75ml

Lavera Basis Sensitiv - Pasta do zębów wrażliwych 75ml








Hej Moje Słoneczka ! ;-* 


Dziś przychodzę do Was z pastą do zębów która jest do wrażliwych zębów.

Ogólnie jako tako nie ma problemu z zębami nie licząc kamienia.

Mam mega problem z osiadającym się kamieniem.
Dwa razy do roku go ściągam.
Czego ja nie testowałam co ja nie kupowałam itp.
Tym razem w moje łapki wpadła pasta z firmy LAVERA.






Pasta jest w standardowym opakowaniu z polską nakleją.W środku jest białą a jak nią się myję zęby to mam wrażanie jakbym myła wodą i solą.Serio....Strasznie słona ta pasta.Ale delikatnie myję lekko się pieni. Najważniejsze że nie uczula,nie podrażnia oraz działa w miarę ok.czy mam mniej kamienia ?





 Ciężko stwierdzić bo 2 tygodnie temu ściągałam płatnie u dentysty ;) Ogólnie pastę miałam na 3 tygodnie ( 2 czasem 3 x dziennie myję zęby ) i czasem mój mąż mi podkrada moją pastę :) Bo on testuje teraz inną ;) Z goździkiem :) ale i tym za tydzień ;-) 





Cena tej pasty ok 15 - 20 zł jak zawszę w zależności od sklepu i promocji ;)
Plus za skład.Fajnie że powstają takie kosmetyki ;) 
Ogólnie pasta jak pasta :)
Za fajny skład ją polecam ;)
A Wy jakich używacie past ?
Znacie jakieś pasty dobre na kamień na zębach ??






Pozdrawiam i buziaki wysyłam ! :* 

Lavera Basis Sensitiv - 

Pasta do zębów wrażliwych 75ml





lavera

Pasta zapewnia wyjątkowo łagodne oczyszczanie i delikatną pielęgnację wrażliwych zębów, szczególnie na ból i przy odsłoniętych szyjkach zębowych. Wartościowe składniki użyte w paście takie jak m.in. rumianek, mirra i oczar wirginijski wykazują działanie działają łagodzące, chroniące naturalną florę jamy ustnej i wzmacniające dziąsła. Pasta do zębów Lavera zapewnia ochronę przed próchnicą a delikatne drobinki myjące składające się z krzemienia mineralnego skutecznie i delikatnie oczyszczają zęby ze złogów. Pasta jest jest delikatna szkliwa. 

Eco

Eco

 Vegan



Skład
Aqua, Sorbitol, Silica, Xylitol, Glycerin, Maris Sal, Betaine, CI 77891, Xanthan Gum, Disodium Cocoyl Glutamate, Sodium Cocoyl Glutamate, Algin, Chamomilla Recutita Flower Extract*, Foeniculum Vulgare Fruit Extract*, Hamamelis Virginiana Flower Water*, Myrtus Communis Leaf Water*, Menthol, Sodium Fluoride, Aroma*, Limonene*, Eugenol*

  * składniki pochodzące z upraw ekologicznych

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz