środa, lutego 21, 2018

Sklep indyjski Magicznie Indie - kosmetyki indyjskie - DABUR VATIKA ŻEL DO MYCIA TWARZY Z OLEJKIEM Z DRZEWA HERBACIANEGO 150 ML

Sklep indyjski Magicznie Indie - kosmetyki indyjskie 

 DABUR VATIKA ŻEL DO MYCIA TWARZY Z OLEJKIEM Z DRZEWA HERBACIANEGO 150 ML









Hej Moje Słoneczka Kochane ! :-*

Dziś przychodzę do Was z żelem do mycia twarzy firmy ( producenta ) DABUR

Produkt dostałam od firmy - Magiczne Indie 





Żel znajduję się w opakowaniu które jak ja to mówię stoi na głowie ;p haha ;) jest zamykane na " klik ".Żel jest koloru jasnego zielonego.Mała ilość wystarczy by umyć twarz gdyż jest bardzzzooooo wydajny i bardzo się pieni,ale łatwo i przyjemnie się zmywa






Zapach ma bardzo delikatny taki lekko orzeźwiający ( pachnie mi jak ogórek pomieszany z kremem nivea ) ale przyjemnie ;) Po myciu twarzy moja skóra jest miękka w dotyku,ładnie pachnie,nie mam żadnych ubocznych skutków itp.
Żel używałam codziennie rano i wieczorem i powiem Was że po miesiącu użytkowania mam jeszcze pół opakowania więc dodatkowo jest wydajny .





Cena to ok 13 - 16 zł także ja polecam z czystym sumieniem ;)
A może ktoś go zna ?

Jakich żeli czy też innych produktów używacie do mycia twarzy ?




Producent : 


Dabur Vatika
Żel do mycia twarzy z olejkiem z drzewa herbacianego
Pojemność: 150 ml


  • wygładza
  • oczyszcza
  • odświeża
  • delikatnie złuszcza martwy naskórek
  • reguluje wydzielanie sebum


 Zalety:
- nie zawiera SLS, parabenów i mydła
- odpowiedni dla cery trądzikowej
- testowany dermatologicznie
Żel z olejkiem z drzewa herbacianego firmy Dabur Vatika to oczyszczający produkt myjący do twarzy.
Preparat doskonale oczyszcza, delikatnie złuszcza martwy naskórek oraz reguluje wydzielanie sebum. Dodatkowo przyjemnie wygładza i odświeża. Formuła wzbogacona została o  antyseptyczny olejek z drzewa herbacianego, ekstrakt z limonki oraz ekstrakt z pestek winogron, które  doskonale odświeżają i delikatnie złuszczają skórę. 
Sposób użycia: Odpowiednią ilość produktu nanieść na wilgotną skórę twarzy omijając okolice oczu, wykonać delikatny masaż, dokładnie spłukać. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz