poniedziałek, lutego 26, 2018

AA CARBON & CLAY MASKA NAWILŻAJĄCA GLINKA 30ML


AA CARBON & CLAY MASKA NAWILŻAJĄCA GLINKA 30ML


Kosmetyki z serii Przywracają cerze nieskazitelny wygląd. Formuły kosmetyków zostały wyposażone w naturalne składniki aktywne, jak węgiel japoński i glinki: czerwoną i kaolin, które oczyszczają skórę z toksyn i przywracają jej blask.







AA CARBON & CLAY MASKA NAWILŻAJĄCA GLINKA 30ML






Hej Moje Słoneczka Kochane ! ;-* 

Dziś przychodzę do Was z maseczką która na takie dni jak te czyli - 10 i więcej świetnie się sprawdza na mojej buzi.


Mam bardzo wrażliwą skórę twarzy.Jak są takie dni gdzie na polu dobrze na minusie moja skóra jest bardzo wysuszona i taka szara bez połysku bez zdrowia.Na szczęście od Basi z bloga  rozmaitowo.blogspot.com i firmy AA  dostałam do testowania maseczkę z glinką.





Maseczka jest w wygodnym opakowaniu z wygodnym otworkiem gdzie fajnie wychodzi idealna ilość kremu / maseczki.Maseczka jest lekko zielona,ładnie pachnie takim zielonym świeżym ogórkiem.




Maseczkę trzymałam na twarzy ok 15 min producent zaleca 10 ale wiecie jak jest w domu za dużo obowiązków a czas leci ;) Takie opakowanie starczyło mi na 7 użyć.Czy to dużo czy to mało ? Sama nie wiem,jak dla mnie ok biorąc pod uwagę że to małe opakowanie.




Maseczkę używałam 2 x w tygodniu ;-)
Moja cera po niej była ładniejsza,nabrała blasku,mniej widoczne były pory.
Widać że krem / maseczka dobrze działa na takie mrozy.
Cera jest zadbana na maxa.
Ja jestem bardzo zadowolona.
Cena takiego cuda to ok 10 - 18 zł w zależności od sklepu i promocji.
Ja polecam :) Używacie takich maseczek ? 




Buziaki ! :* 




RODZAJmaseczka
ZASTOSOWANIEdo twarzy
PORA STOSOWANIAna dzień i noc
CERAnormalna, sucha
DZIAŁANIEzmniejszające pory, odżywcze, nawilżające, oczyszczające
OPAKOWANIEbez folii
POJEMNOŚĆ30ml

Maska nawilżająca z glinką kaolinową działa łagodząco, oczyszcza, odżywia i wyrównuje powierzchnię skóry, nadając jej aksamitną gładkość. Kwas migdałowy zmiękcza i delikatnie złuszcza martwy naskórek oraz wyrównuje strukturę i koloryt skóry. Ekstrakt z aceroli (wiśni z Barbados) to odżywczy koktajl witaminowy, który poprawia kondycję cery i delikatnie ją rozjaśnia. Power Moisture Complex tworzy hydrofilowy, ochronny film na powierzchni skóry, który zabezpiecza ją przed transepidermalną utratą wody, utrzymując prawidłowy poziom nawilżenia naskórka.

Składniki aktywne:
- glinka kaolinowa
- kwas migdałowy
- Ekstrakt z aceroli
- Power Moisture Complex

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz