czwartek, marca 01, 2018

AA Hydro Sorbet Krem Multinawilżenie + Energia Cera Normalna 50ml

AA Hydro Sorbet Krem Multinawilżenie + Energia Cera Normalna 50ml






Hej Moje Słoneczka ! :-*

I mam już Marzec ;) A ja dalej nie mam czasu na nic..Ale praca dużo pracy..Za 8 dni jade do Bochni na spotkanie blogerek gdzie pomagałam z paczkami itp,dlatego na nic nie miałam ostatnio czasu.
Dom,praca,paczki czyli latanie po sąsiadach,kurierach itp.
Myślę że Marzec będzie trochu lepszy i posiedzę i odwiedzę Wasze blogi.Ale co z tego wyjdzie się okaże ;)





Dziś przychodzę do Was z kremem firmy AA który użyłam do ciała zamiast do twarzy.A czemu tak ? A no już piszę i się tłumaczę ;) 





A więc tak kremik znajduję się w małym ładnych niebieskim opakowaniu ( jest też wersja różowa ) jest koloru białego o lekkim zapachu świeżych startych ogórkach ( tak mi się zapach kojarzy ).




Kremik dobrze i łatwo się wydobywa z opakowania oraz nakłada na twarz.Szybko się wchłania i zostawia skórę buzi gładką i pachnącą ale no właśnie ale...Ja mam skórę twarzy bardzo złośliwą,dlatego też po używaniu niektórych kremów albo mnie wysypuję albo mam mega wysuszoną skórę twarzy.Tym razem to pierwsze wysypało mnie i to dość konkretnie ;( A że dobrze krem nawilżał i ładnie pachniał to było mi go szkoda wyrzucać więc użyłam go do ciała a dokładnie do nóg,a szczególnie krem się u mnie spisał po goleniu ;) Dobrze nawilżał i nie miałam uczulenia na niego ( na nogach po goleniu )
Cena tego przyjemniaczka to ok 15 zł ..Ogólnie krem polecam :) 



A Wy znacie ten krem ?

Kilka słów dodatkowych : 


Odkryj moc nawilżenia w linii AA Hydro Sorbet. Lekkie formuły kremów szybko się wchłaniają, pozostawiając skórę miękką, intensywnie nawilżoną i jedwabiście gładką. Innowacyjny System Dynamic Moisture 24h, wspomagany ekstraktem z alg morskich i cennymi wyciągami roślinnymi, zapewnia długotrwały efekt nawilżenia. Działa dwukierunkowo: wiążę wodę w naskórku oraz tworzy warstwę ochronną, zapobiegającą zbyt szybkiej utracie wilgoci.

- Wielopoziomowy System Dynamic Moisture 24h zapewnia natychmiastowe i długotrwałe nawilżenie oraz ogranicza transepidermalną utratę wody z naskórka.
- Ekstrakt z zielonej herbaty, bogaty w polifenole, witaminy i mikroelementy, działa antyoksydacyjnie, dotlenia komórki i pobudza procesy ich odnowy, dzięki czemu cera staje się promienna i pełna energii.
- Ekstrakt z alg Phormidium persicinum, stymulując syntezę tioredoksyn, wspomaga naturalne procesy fotoochrony skóry i aktywuje wielopoziomowe mechanizmy regeneracji komórkowej.
- Olejek arganowy rewitalizuje i odżywia skórę, a dzięki wysokiej zawartości witaminy E - zapewnia skuteczną barierę antyoksydacyjną.

Testowany dermatologicznie z udziałem osób z alergicznymi chorobami skóry
Nie zawiera alkoholu
Nie zawiera kompozycji zapachowej ani barwników
pH naturalne dla skóry


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz