wtorek, marca 06, 2018

Brześć - produkty na słodko ;)

Brześć - produkty na słodko ;) 







Hej Moje Słoneczka Kochane ! ;-* 

Dziś przychodzę do Was z słodyczami którymi ostatnio się objadam .

A są  to smakołyki które dostałam o firmy 






Dziś Wam powiem o ciasteczkach kruchych z marmoladą oraz wafelkach czekoladowych ;)  
Które uwielbiam jeść z herbatą o której też ostatnio pisałam :)


Firma wysłała mi tyle apetycznych ciasteczek że boję się że mi w dupkę pójdzie ale ;-) dla takich słodkości warto zaryzykować ;-) 



Ciasteczka znajdują się w opakowaniu plastikowym zabezpieczone folią z naklejką na której znajduję się nazwa ciastka oraz skład i data.










Ciastka kruche z marmoladą kojarzą mi się ze smakiem dzieciństwa.

Po otwarciu ciastek są bardzo kruche ta marmolada jest przepyszna smakuję jak taki różany dżem - guma ;) Super smakują po obiedzie :)



Ciastka w czekoladzie zajadałam na podwieczorek lub w pracy w biurze  w towarzystwie kawy lub kakao ;) Ciastka są dość dobrze oblane czekoladą :) Czekolada jest dobra,ciastka kruche ;)






Mi smakują :) 


A Wy znacie produkty tej firmy ?

jak nie to Was zapraszam na stronę producenta :




Dziękuje firmie za zaufanie :) 
Testuję jeszcze 2 produkty tej firmy to jak zjem to dam znać ;) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz