poniedziałek, marca 05, 2018

LIQC Dermocosmetics - serum, które pokochały Polki

LIQC Dermocosmetics - serum, które pokochały Polki




Aktualnie gama LIQC Dermocosmetics dostępna jest wyłącznie w aptekach. Jako dermokosmetyki „do zadań specjalnych” wymagają nie tylko odpowiedniego przechowywania, ale często też wiedzy dermokonsultanata, który wyjaśni rolę głównych substancji aktywnych, istotę niskiego pH dermokosmetyku oraz pomoże ustawić schemat pielęgnacji dziennej. Wraz z przekazywaną wiedzą i wzrastającą świadomością konsumentów, nasze produkty postrzegane są jako „działające”. Szczerze przyznajemy, że przynosi nam to największą satysfakcję.

W czwartym kwartale roku 2017 do aptek wprowadzone zostało ostatnie serum z gamy LIQC Dermocosmetics. Od początku 2018 roku pracujemy nad recepturą dla kremu LIQC Basic Cream 50 ml, który pozwoli w swoim prostym składzie uzupełnić gamę o produkt końcowy. Skład LIQC Basic Cream skupia się wokół właściwości normalizujących witaminy B6 i niebawem rozpoczną się testy.




Hej Moje Słoneczka 😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

Dziś przychodzę do Was z serum od firmy






Jak wiecie za 3 dni jade do Bochni na spotkanie i musiałam się jakoś do tego przygotować ;) A że pomagałam w organizacji paczek to przyszło do mnie to i owo i mogłam już niektóre rzeczy od Grudnia testować :) I podobnie było z tym produktem ;) Testowałam go równo 28 dni czyli tyle co  poleca producent ;)

Wiecie trzeba jakoś wyglądać ;-) 




Serum używałam codziennie wieczorem ;-) Po myciu twarzy i codziennej wieczornej toaletce nakładałam serum na twarz kilka kropel rozsmarowywałam i szłam spać.Nie miałam żadnych skutków ubocznych.Serum jest koloru jakby lekko szarego ( tak wygląda w pipetce ) ale na skórze jest bezbarwny.Pachnie lekko jakby cytryną i na początku przez ok 3 może 4 dni mnie lekko szczypała skóra przez okres ok 10 min i zdarzyło się że skóra była lekko czerwona ale wszystko po ok 5 dni się unormowało i wszystko było ok. Rano skóra była miękka,nawilżona i widać efekt.Może jakoś dużo zmarszczek jeszcze nie mam ale jednak 28 lat na ramieniu robią już swoje na twarzy to widać.Serum wygładziło mi twarz,nawilżyło,skóra była miękka i zmarszczki spłycone prawie do zera.





Opakowanie minimalistyczne, ale urocze - ciemna szklana buteleczka z pipetą. Serum ma wodnistą konsystencję, być może nieco lepką na początku, ale niekłopotliwą w aplikacji. Wchłania się dość szybko i w moim przypadku świetnie zastępuje krem na noc.





Cena takiego skarbu to ok 50 - 70 zł 
Ja chętnie zakupie jeszcze wersje na dzień z cytryną ;) 
A Wy używacie serum ?
Ja teraz lecę z kremem - serum ale innej firmy ;) A dokładnie testuję moja mama ;-) Bo ja daje mojej twarzy odpocząć ;) 





Producent : 

Serum nocne Liqpharm LIQ CG Serum Night Glycolic Peel stawia sobie za cel wielopoziomową odnowę skóry dzięki odpowiednio dobranym stężeniom kwasów. Podwyższona skuteczność głębokiego złuszczania kwasem glikolowym przy zachowaniu optymalnego nawilżenia kwasem hialuronowym zapewnia skórze komfort oraz redukcję zmarszczek, blizn i przebarwień, a dodatek składników odżywczych oraz drenujących potęguje nocną odnowę. Skóra ponownie zregenerowana, nawilżona i wygładzona.






Korzyści stosowania serum nocnego peelingu Liqpharm LIQ CG Serum Night Glycolic Peel:

- przyspieszenie odnowy komórkowej

- pobudzenie syntezy kolagenu

- program głębokiego złuszczania

- program redukujący przebarwienia

- program redukujący blizny i niedoskonałości

Stosowanie LIQ CG Serum Night Glycolic Peel: Ppół pipety na aplikację. Wstrząsnąć przed użyciem. Stosować wieczorem na oczyszczoną skórę twarzy i szyi. Stosować pod krem przez cały rok lub jako kurację 28-dniową. Unikać kontaktu z oczami. Unikać ekspozycji na promieniowanie UV.

Bez substancji zapachowych i barwników. Do stosowania wyłącznie przez osoby dorosłe. Trzymać poza zasięgiem dzieci. Wyłącznie do użytku zewnętrznego. Stosować na skórę nieuszkodzoną. Zużyć w przeciągu 3 miesięcy od otwarcia. 

Skład: Aqua, Propylene Glycol, Glycolic Acid, Tocopheryl Acetate, Sodium Hyaluronate, Hydrolysed Sodium Hyaluronate, Methylparaben, Propylparaben, Polysorbate 20.

Cena: 59,90zł / 30ml





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz