poniedziałek, marca 26, 2018

Cztery Pory Roku, perełki do kąpieli dłoni i paznokci, 60 g

Cztery Pory Roku, perełki do kąpieli dłoni i paznokci, 60 g,










Hej Moje Słoneczka ! 😍

Jak tam u Was ?

Dziś przychodzę do Was z perełkami do kąpieli dłoni i paznokci od firmy cztery pory roku.





Perełki znajdują się w małym plastikowym opakowaniu,prześwitujący przez co daje nam to dodatkowy plus bo widzimy ile perełek jest w opakowaniu.




Perełki są bardzo bardzo malutkie.Koloru różowego.
Prześlicznie i bardzo delikatnie jednocześnie pachną :) 





Perełki szybko się rozpuszczają.
I barwią wodę na różowo.
Pięknie pachną.




Moje dłonie i paznokcie są po kąpieli są miękkie,zadbane,ładnie pachną i idealnie nadają się później do dalszych zabiegów kosmetycznych ;) 






Także ja jestem bardzo zadowolona :)

Produkt dostałam na spotkaniu blogerek od Moniki.

Znacie takie perełki ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz