sobota, grudnia 14, 2019

Wizaz.pl: Kosmetyki, opinie, nowości, trendy 2019, porady - Testujemy Kosmetyki Ewy Chodakowskiej

Wizaz.pl: Kosmetyki, opinie, nowości, trendy 2019, porady - 

Testujemy Kosmetyki Ewy Chodakowskiej 






Hej Moje Myszki :) 

Dziś kolejny,szybki post.

Dostałam się do testowania kosmetyków Ewy Chodakowskiej.

Dla mnie to totalna nowość.

Dostałam dwa produkty :

Naturalny balsam do ciała z ekstraktem z afrykańskiego pieprzu i słodkich migdałów

Naturalny żel pod prysznic z ekstraktem z afrykańskiego pieprzu i słodkich migdałów




Jestem bardzo ciekawa jak się sprawdzą :)

Kto testuje wraz ze mną ? Albo kto zna te kosmetyki ? I ma jakieś zdanie o nich ? 

Recenzja pewnie w Styczniu 2020 :) 




1 komentarz:

  1. Mam suche, łamliwe i cienkie włosy. Długie lata rozjaśniania zrobiły swoje.Od dawna używam dobrych kosmetyków do włosów (Karal, Lakme). Jednak dobre kosmetyki mają swoją cenę. Postanowiłam spróbować tańszych, ale podobno równie dobrych.
    Kupiłam szampon i odżywkę do włosów suchych tej firmy. kompletna klapa. Nie mogłam ich rozczesać, po wysuszeniu puszyły się i szybko przetłuszczały. Dałam zestawowi czas, stosowałam 2 tygodnie. Po tym czasie do fatalnych efektów doszło swędzenie głowy.

    Nie polecam.

    OdpowiedzUsuń