poniedziałek, grudnia 30, 2019

Wycieczka nr 61 / 2019 Krynica Zdrój - Grota Solna - Żegnamy Rok 2019 !

Wycieczka nr 61 / 2019 Krynica Zdrój - Grota Solna 

Żegnamy Rok 2019 ! 


Krynica-Zdrój – miasto w województwie małopolskim, w powiecie nowosądeckim, siedziba gminy miejsko-wiejskiej Krynica-Zdrój. Według danych z 1 stycznia 2018 roku miasto liczyło 10 757 mieszkańców.






Hej Moje Myszki ! 

Przychodzę dziś do Was z ostatnim wpisem w 2019.

Ten rok był mega fajny,zmieniłam pracę ( po 4 latach pożegnałam się z toksycznymi ludźmi którzy prowadzili mobbing w pracy ) Mam teraz fajną pracę,gdzie mogę sobie dopierać wolne do wolnego mojego męża ( plusy i minusy pracy na umowę zlecenie ) ale poza tym praca super.
W 2019 byliśmy aż na 61 wycieczkach dalszych,bliższych,droższych,tańszych...Były to wycieczki czasem 1 dniowe a czasem 2 lub nawet 3 dniowe ;) Byliśmy też na super wakacjach nad morzem oraz na mazurach :) Był to mój 3 raz nad morzem i pierwszy na Mazurach ( tak to tylko przejeżdżałam przez Mazury )Byliśmy w tym roku między innymi 3 razy w Zakopanym,7 razy w Bieszczadach,3 razy w Krynicy Zdrój,3 razy w Szczawnicy i wiele wiele innych gór my odwiedzili.Udało nam się odwiedzić też różne Parki Narodowe jak np Roztoczański Park Narodowy ( województwo Lubelskie ) Park Narodowy Ojców,Tatrzański czy też Bieszczadzki.Szczyrk i Ustroń polecam.Piękne klimatyczne górskie miasteczka z górskim klimatem.Udało nam się też odwiedzić kilka zoo,zamków,parków rozrywki,były wycieczki z rodziną.
Ogólnie ten rok pod względem wycieczek był mega ! 

Udało mi się wygrać kilka konkursów .W wygranych były piwka czy też bilety do Energylandii ( w której byłam po raz 2 ) .
W tym roku też mieliśmy już 3 rocznicę ślubu ;) 
Na blogu pojawiło się 268 wpisów ;-) Fajne współpracę :) Uważam że ten rok naprawdę był udany.Zdrowie nam dopisywało a to jest chyba najważniejsze ;) Jutrzejszy 5 wspólny Sylwester spędzimy chyba w domu gdyż mąż pracuję do 18 a w Nowy Rok idzie na 15;30 już do pracy.Ale cieszę się że to już 5 wspólny Sylwester :)
 Jak na  razie raz tylko świętowaliśmy Nowy Rok poza domem,
rok temu w Zakopanym.
Ale ja zawszę powtarzam że nie ważne gdzie,jak ważne jest z kim jesteśmy ;-) 

Dziś dodatkowo napisze Wam kilka słów na temat ostatniej wycieczki w 2019 która odbyła się w sobotę ( 28.12 )

Rano wyjechaliśmy do Krynicy Zdrój koło godziny 10 byliśmy na miejscu.Zostawiliśmy autko na naszym parkingu i zaprosiłam męża na niespodziankę :)Zakupiłam sobie grzane winko 10 zł zaraz koło parkingu jest buda .



A następnie poszliśmy na niespodziankę :)  A mianowicie wypatrzyłam że w Pensjonacie Pan Tadeusz jest grota solna,a że jest to na uboczu Krynicy Zdrój jest taniej i mniej znana :) Trafić dość łatwo,seans co godzinę.Trwa 45 min cena to 10 zł za osobę .Weszliśmy o 11 dostaliśmy ochronę " buty " takie foliowe jak są w szpitalu.I byliśmy sami ;) 



Cisza,spokój,leżaki,relaxująca muzyka.Mąż ostatnio ma napięty grafik w pracy  i chciałam żeby odpoczął.I się udało mąż się bardzo ucieszył z niespodzianki,odprężył się,a nawet przespał się 30 min ;) Jak widać jest zakaz robienia zdjęć ale że nie było nikogo to sami wiecie :) 
A po dwa regulamin czytałam po fakcie hahah ! :) 




Więc niespodzianka mega super ! Potem poszliśmy przez las,posypaliśmy się śniegiem,powygłupiali.








Następnie oczywiście punkt obowiązkowy czyli woda w pijalni ;)





Potem obiad w naszym barze. Później znów spacer i koło 16 wyjazd z Krynicy gdyż zaczęło sypać.








Na 18 byliśmy w domku ;) Mieliśmy jechać na Górę Parkową ale było tyle ludzi na górze że zrezygnowaliśmy.A na spacer było za późno,gdyż było przed 15 a zaczęło wiać i sypać. A jednak mąż w niedziele szedł do pracy na 6 więc wiadomo było trzeba wrócić i się wyspać . A i tak było tam za dużo ludzi a jednak Góra Pakowa jest mała.
A my nie lubimy tłumu.Co to za przyjemność chodzi,w miejsca gdzie jest multu ludu i własnych myśli nie słychać.Dlatego kochamy Bieszczady ! 
Bo tam cisza,spokój,mało ludzi itp :) 





Fajnie było,ciepło,dobre jedzenie,relax w grocie solnej :)
 Tak to był dobry koniec roku :) 

Zaraz witamy nowy :) Nie ma żadnych postanowień ani marzeń gdyż u nas wszystko dzieje się na bieżąco :) Co ma być to będzie ;)
Nie ważne gdzie ważne Z KIM ! A że jestem z moim mężem więc biorę wszystko na klatę co przyniesie los :)

A Wy macie jakieś plany na Sylwestra lub Nowy Rok ? 

Życzę Wam udanej Zabawy !

Pamiętajcie NIE STRZELACIE FAJERWERKÓW ! 

1 komentarz: