piątek, grudnia 06, 2019

Mikołaj po raz X :) Byłam Grzeczna :)

Mikołaj po raz X :) Byłam Grzeczna :) 







Hej Moje Gwiazdy :)

Dziś przychodzę do Was z kolejnym małym postem :)
 Znów mój mąż mnie obdarował :) 

Wczoraj byliśmy na zakupach w Kauflandzie,wstąpiliśmy do Pepco gdzie zakochałam się w piżamie Miszki Miki i pantofelkach 
( moja 4 para pantofli po domu haha )



Mąż stwierdził że jestem grzeczna i że mi kupi piżamkę :) 
Kupiłam MĘSKĄ bo uwielbiam duże koszule do spania,mojemu mężowi to chyba pół szafy zabrałam :)
 Taka piżamka to koszt 29.99 zł plus pantofelki czerwone za 19,99 zł :)

Potem poszliśmy jeszcze do Rossmanna i tak wpadło w moje łapki 4 produkty .3 dla mnie jedne dla mojego męża :) 

A pamiętajcie że wcześniej też dostałam prezent od męża - 
Kozaki i Klapki ;) Plus 3 pary spodni.Tu jeszcze czeka nas wyjazd .



Kosmetyki te dla mnie są nowością więc chętnie zacznę je testować :) Pewnie po nowym roku Wam napiszę kilka słów o nich :) 

A jutro jedziemy do Rzeszowa na Eko Gale :) 
Byliśmy w 2016,217 i teraz jedziemy :) 
W 2015 i 2018 nie byliśmy na EKO GALI bo pracowaliśmy.

Ale jutro mamy w planach jechać tym bardziej gdzie 
mają być też Targi Świąteczne na Rynku ;) 

Mam nadzieje że nic się nie zmieni i naszego wspólnego
 MIKOŁAJA spędzimy razem w Rzeszowie :) 

A u Was był Mikołaj ? 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz