poniedziałek, grudnia 23, 2019

Brzesko - 1 Jarmark Bożenarodzeniowy / Wycieczka nr 59 / 2019

Brzesko - 1 Jarmark Bożenarodzeniowy / Wycieczka nr 59 / 2019  







Hej Moje Myszki :) 

Dziś przychodzę do Was z kolejny małym,szybki postem,
ale wiecie jak jest.
Brak czasu na wszystko .

Dziś będzie kilka słów o ostatnim wypadzie do Brzeska na 1 Jarmark Bożonarodzeniowy ( nasz w tym roku 3 - Kraków,Rzeszów,Brzesko ) 

Do brzeska tym razem wybraliśmy się busem gdyż nasze auteczko jest u mechanika na konserwacji.
Cena busa Tarnów - Brzesko za jedną osobę w 1 stronę to koszt 5,50 czyli w sumie wyszło nam 22 zł.

My byliśmy na miejscu koło godziny 12;30 - najpierw poszliśmy do takiego sklepu wszystko po 90 groszy i więcej.
Bo klamerki do spinania i takie tam.
Tam wydaliśmy 15 zł.

Potem poszliśmy do żabki po hod doga ( punkty do końca roku są tylko ważne - a że miałam ich 610 to wykorzystałam dla męża na hod doga )
Następnie poszliśmy na Rynek.

Tam dopiero wszystko się organizowało bo oficjalnie impreza zaczynała się o godzinie 15.

Więc w między czasie udaliśmy się do Restauracji Galicyjskiej na obiad.
Cena wyszła za obiad 39 zł





Potem wróciliśmy na Rynek .
Tam poszło 2 x grzane piwo za 8 zł sztukę.
Plus pajda chleba z ogórkiem 5 zł.

Nic innego my nie jedli gdyż byliśmy po obiedzie.
Była foto budka ale taka kolejka że nie chciało nam się stać.
Ogólnie Jarmark fajny,z klimatem,przytulny.












Jedyny minus do którego mogę się do czepić to że żywe zwierzęta były blisko głośników,a jednak muzyka miała dobre nagłośnienie.
Także tu mała zmiana i będzie idealnie .

A Wy lubicie takie Jarmarki ? 

Ja widać dzień miło spędzony,ciepła,piękna,słoneczna pogoda.
Było ok 14 stopni.
Wydane ok 110 zł ( plus / minus ) więc nie jest źle. 
Bardzo lubimy takie tanie i bliskie wycieczki ;) 


Dla Was Kochanie Wesołych Świąt ! 


1 komentarz:

  1. Ja w tym roku nie byłem nawet w moim miescie i bardzo żałuję :(

    OdpowiedzUsuń