niedziela, grudnia 15, 2019

DOBRZE KRYJĄCY LEKKI KOREKTOR LASTING MATTE

DOBRZE KRYJĄCY LEKKI KOREKTOR LASTING MATTE







Hej Moje Tygryski :-*

Co słychać ?

Ostatnio Wam pisałam o fluidzie oraz o bazie pod fluid które dostałam do testowania od WIZAŻ.PL dziś przychodzę do Was z ostatnim produktem jaki testowałam a mianowicie z korektorem pod oczy.




Korektor znajduję się w opakowaniu jak błyszczyk ma pojemność 7 ml.Posiada aplikator typowy dla takich produktów.Ja posiadam kolo 010 dość dobrze działa z kolorem mojej skóry.Jest jak dla mnie bezzapachowy.Wydajny,dobrze i lekko się go nakłada.Nie zostawia śladów,nie uczula.Dobrze radzi sobie z kryciem .
Ogólnie jestem zadowolona.



A Wy używacie korektorów ? Ja szczerze powiem że rzadko.Jakoś nie czuje potrzeby.Ja ogólnie mało się maluje.Więcej w zimie.Ale w okresie wiosenno - letni prawie zero.Jakoś nie ciągnie mnie do makijażu.Akceptuję się taka jestem i dobrze mi samej ze sobą :-)




DODATKOWE INFORMACJĘ :

DOBRZE KRYJĄCY LEKKI KOREKTOR LASTING MATTE

Cienie pod oczami i niedoskonałości znikają z nim w sekundę. Poznaj Rimmel Lasting Matte – korektor, który ukryje to, co chcesz ukryć i pozostawi na skórze matowe wykończenie! Jego lekka formuła sprawia, że łatwo się nakłada i zapewnia krycie na jeszcze dłużej. Poznaj matujący korektor Lasting Matte od Rimmel.


Za co go pokochasz:


  • Maskuje cienie jak marzenie – mimo że doskonale kryje zasinienia pod oczami, to jest superlekki, nie roluje się pod oczami i nie gromadzi w zmarszczkach.

  • Zapewnia naturalne krycie – możesz nim zamaskować nie tylko cienie, lecz także krostki, przebarwienia czy zaczerwienienia skóry.

  • Ma nawilżającą konsystencję – która nie wysusza skóry i wręcz sprawia, że pod oczami czujesz przyjemne odżywienie jak po nałożeniu kremu.

  • Nie zatyka porów – korektor Lasting Matte ma lekką formułę i pozwala Twojej skórze oddychać. Ponadto łatwo się rozprowadza i nie zatyka porów, a przy tym pozostaje na skórze cały dzień.

  • Zapewnia matowe wykończenie na dłużej – które utrzymuje się na skórze aż do dwunastu godzin.

  • Superłatwo się aplikuje – możesz nakładać go na „gołą” skórę albo na podkład. Nie potrzebujesz gąbki, wystarczy, że wklepiesz go placami pod oczy czy na niedoskonałości i gotowe!

  • Za łatwość w wyborze odcienia idealnego dla siebie – do wyboru masz aż trzy naturalne kolory: bardzo jasny, średni i ciemniejszy, dlatego łatwo dopasujesz najlepszy dla swojej karnacji.

  • Jest wyjątkowo trwały – nakładasz go na skórę i nie martwisz się poprawkami. Korektor Rimmel Lasting Matte wytrzymuje na twarzy od zmierzchu do świtu.


  • Pożegnaj się z cieniami i niedoskonałościami. Teraz masz matujący korektor Rimmel Lasting Matte, dzięki któremu Twoja skóra będzie wyglądała tak dobrze, jak nigdy wcześniej! Wybierz kosmetyki Lasting Matte i ciesz się odżywioną, nawilżoną i supermatową skórą non stop.



1 komentarz: