środa, grudnia 04, 2019

Streetcom - Smakowita Tłuszcz roślinny do smarowania 4 ziarna



KAMPANIA 

Streetcom - Smakowita Tłuszcz roślinny
 do smarowania 4 ziarna






Hej Moje Tygryski :)

Dziś przychodzę do Was z kolejnym małym postem.


Dziś będzie o margarynie Smakowita jaką dostałam w ramach bycia testerem / ambasadorką na portalu STREETCOM  ( jak ktoś tam jeszcze nie ma profilu to zachęcam do założenia ) Mam konto ponad 3 lata i jest to moje dopiero 2 testowanie ale myślę że warto.Tym bardziej gdzie rejestracja nic  nie kosztuję a może nóż widelec się uda coś testować ;) Ja polecam .





Dostałam 6 " masełek " 4 do rozdania oraz dwa dla siebie.Pamiętajcie że trzeba sprawdzać datę ważności takich produktów.Tu akurat data ważności jest do 25.12 więc dość krótka.Ja podarowałam swoje masełka mamie,bratu i synowi mojego męża.



Więc dość szybko poszło .U nas nic się nie marnuje ;)

Jeśli chodzi o margarynę / masło / tłuszcz to jest znajduję się w okrągłym opakowaniu,z apetycznym wzorem na opakowaniu / wieczku.Po otwarciu łatwo  i lekko się smaruję.Są mega wyczuwalne dodatki takie jak np : siemię lniane czy słonecznik.Tylko ten skład.Taki średni jest.Poza tym składem masełko jak dla mnie 5 na 5.Jestem zadowolona.Innym osobą testującym też bardzo smakowało.Ogólnie to smakowita smakuje do wszystkiego. Szczególnie do wędlin.Polecam też bułeczki świeże z tym masełkiem.To dopiero jest smak...Pycha smakuje.



Dodatkowe informacje o masełku :


Smakowita 4 ziarna to pierwszy tłuszcz roślinny do smarowania pieczywa z dodatkiem prawdziwych naturalnych ziaren.


Pasuje do każdej kanapki i każdego rodzaju chleba. Nawet zwykły chleb potrafi zmienić w chleb z ziarnami. Smakowita 4 ziarna smakuje jak żadna inna. Dodatek ziaren wzbogacił ją o pyszny smak i jego nowy wymiar jakim są przyjemne w smaku, miękkie a zarazem delikatnie chrupiące cząsteczki.
Unikalna kompozycja 4 ziaren słonecznika, dyni, lnu i sezamu została odpowiednio pokruszona i uprażona – tak aby wydobyć z nich smak, ale też aby sam produkt dobrze się smarował. W połączeniu ze Smakowitą ziarna nabrały dodatkowo soczystości i delikatności.
Produkt przeznaczony dla wszystkich ale wpisuje się też w dynamicznie rozwijające się diety wegańskie i wegetariańskie bo to produkt w 100% roślinny.
Kto testował wraz ze mną ?  Jak Wam smakowało ?
Lubicie testować jedzenie ?

Dziękuję za możliwość bycia Ambasadorką :)
Więcej zdjęć jest na IG :) Zachęcam do obserwacji ;) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz