piątek, grudnia 13, 2019

Dwie małe wycieczki w jednym poście :) Dębica,Chotowa,Niepołomice,Puszcza Niepołomicka

Dwie małe wycieczki w jednym poście :)  

Dębica,Chotowa,Niepołomice,Puszcza Niepołomicka






Hej Moje Słoneczka Kochane !

Jak Wam mija piątek 13 - stego ?

U mnie nawet,nawet ok ;)

Dziś przychodzę z bardzo małym,szybkim postem wycieczkowym :)

Ostatnio wybraliśmy się na małe 2 wycieczki w środku tygodnia mąż miał wolne wtorek,środa ja pracowałam do 12 więc po pracy trochu pojeździliśmy :)  


We wtorek wybraliśmy się do Dębicy,do szpitala w odwiedziny teścia mojego.Potem poszliśmy na rynek Dębicki oraz na obiad,taki domowy .Cena za drugie danie 11,50 
( z zupą 14 zł ale brakło ) Restauracja nazywa się Kukurydza chyba tak.W każdym razie warto zajrzeć,dobre,tanie,domowe jedzenie.






Dębica – miasto w województwie podkarpackim, siedziba powiatu dębickiego, położone nad rzeką Wisłoką, przy autostradzie A4, w Rynnie Podkarpackiej, na północnym skraju Pogórza Strzyżowskiego. 

Następnie udaliśmy się do Chotowej. 
Pospacerować sobie laskiem,przy sztucznym jeziorku.








Chotowa – wieś w Polsce położona w województwie podkarpackim, w powiecie dębickim, w gminie Czarna. Chotowa jest siedzibą rzymskokatolickiej Parafii Matki Bożej Bolesnej należącej do dekanatu Dębica Zachód w diecezji tarnowskiej. W latach 1975–1998 miejscowość administracyjnie należała do województwa tarnowskiego.


Potem zakupy :) I zapas słodyczy od męża dla mnie :) I do domku ;) 



Także tu wydaliśmy tylko kasę na obiad 33 zł + 15 zł zakupy dla teścia = 58 zł 
( paliwo jeszcze było w aucie )

ŚRODA :

Tu mąż podjechał do mnie do pracy i pojechaliśmy do Niepołomic.
Tam mąż zakupił sobie buty w naszym sklepie za 70 zł plus jakiś klucz techniczny i coś tam jeszcze i wyszło 102 zł.
Obok poszliśmy na chińskie jedzenie.Cena 19,50 za obiad  czyli 39 zł.Dodatkowo w cenie dostaliśmy przekąskę w postaci chrupek krabowych czy tam krewetkowych zwał jak zwał :) I 3 różne sosy. Tu jak widać jadłam mięso...Jak wiecie schodzę z niego,jestem na dobrej drodze ,ale jeszcze szatan kusi.Czasem oddaje swoje porcje mięsa mojemu a jemu zabieram np sałatki i zupę :) W KFC oddaje mięso mojemu ;-)
 W domu jej może 5 x w miesiącu mięso..Teraz od nowego roku będę starać się nie jeść mięsa na wycieczkach....
Zresztą w 2020 wycieczek będzie mniej,bo mamy inne wydatki .










Następnie udaliśmy się do Puszczy Niepołomickiej i do domku.

Niepołomice – miasto w województwie małopolskim, w powiecie wielickim, siedziba władz gminy miejsko-wiejskiej Niepołomice. Miasto liczy 13 001 mieszkańców, zajmuje powierzchnię 27,4 km².



Puszcza Niepołomicka – kompleks leśny znajdujący się w zachodniej części Kotliny Sandomierskiej, ok. 20 km na wschód od Krakowa. Zajmuje teren położony w widłach Wisły i Raby. Składa się z kilku oddzielnych kompleksów, niegdyś stanowiących jedną całość. Główny kompleks zajmuje powierzchnię ok. 110 km². Rozciąga się on między Niepołomicami, a ProszówkamiBaczkowem i Mikluszowicami. Lasami puszczy zarządza Nadleśnictwo Niepołomice.












Jak widać wydaliśmy 141 zł ( plus/minus ) Bez paliwa ...

Więc można fajnie spędzić czas na wycieczkach,tanich wycieczkach.Do Dębicy w jedną stronę mamy ok 30 km a do Niepołomic ok 60 km ;) 
Więc dość blisko a przyjemnie :) 

Także w dwa dni poszło ok 200 zł plus paliwo ale one było wcześniej tankowane ;) Teraz w poniedziałek oddajemy auto do konserwacji,przeglądu itp..Więc pewnie pas z wycieczkami....Ale z drugiej strony są busy,pociągi ..No zobaczymy.
Weekend jaki mamy razem wolny to dopiero 21,22...


A Wy lubicie takie małe,krótkie wycieczki ? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz