poniedziałek, grudnia 02, 2019

Pielęgnacja Ciała z Kosmetykami Firmy SULPHUR - Kosmetyki Busko Zdrój

Pielęgnacja Ciała z Kosmetykami Firmy SULPHUR 
Kosmetyki Busko Zdrój





Hej Moje Myszki :*

Ostatnio Wam pisałam o szamponie i odżywce do włosów od firmy  

                           Sulphur Zdrój
                         



A dziś do Was przychodzę z mydłem i kremem.





Zacznę od mydła.Mydło znajduję w butelce z pompką.Jest kolor lekko szarego.Pachnie jak szampon,odżywka i krem ...czyli kwaśnie. Mi przypomina zapach takiej mocno kwaśniej cytryny.Ale jest to naprawdę przyjemny zapach.Tym mydłem myjemy całe ciało 
( omijając okolice oczów ) przez 3 tygodnie 2 razy dziennie.Potem producent zaleca przerwę - myślę że około tygodnia wystarczy.Ja myłam nim tylko twarz a mąż się mył nim cały.Pierwsze co zauważyłam to to że skóra zaraz po wyjściu z wanny mojego męża jest jaki na pigmentowana ..Hm jakby to napisać..Mam wrażenie że mydło wyrównuje koloryt skóry a teraz wiadomo po lecie ta skóra jest inna.Skóra jest delikatna w dotyku,gładka.pachnąca - kwaśną cytryną.Ja znów zauważyłam że dzięki mydłu przestały wychodzić mi zaskórniki,oraz tak zwane brzydko " wągry " Ja przez długi czas walczyłam z " syfkami " itp ..I nic nie pomagało..Aż do teraz..Moja skóra jest gładka,ma ładny kolor,jest napięta,zadbana.Taka odmłodzona.
Pamiętajmy tylko o oczach,żeby szampon się tam nie dostał.
Mydło polecam dla każdego.



Mineralne mydło siarczkowe to koncentrat aktywnych składników wód siarczkowych – jonów siarczkowych, wodorosiarczkowych, siarki koloidalnej, jodków, bromków, wapnia, magnezu, potasu i innych cennych mikroelementów.
Działanie mineralnego mydła siarczkowego na skórę:
  • dokładnie oczyszcza,
  • nawilża,
  • delikatnie złuszcza naskórek,
  • zmniejsza rogowacenie przymieszkowe,
  • wygładza i wyrównuje koloryt skóry.

Stosowanie mydła siarczkowego zwiększa wchłanianie przez skórę aktywnych biologicznie składników wód siarczkowych. Recepturę mydła opracowano na bazie prawie 200-letnich doświadczeń Uzdrowiska Solec-Zdrój i Busko-Zdrój, w którym skutecznie leczy się choroby skóry (łuszczyca, atopowe i łojotokowe zapalenie skóry), 
jak i choroby reumatyczne.

Mineralne mydło siarczkowe do wszystkich rodzajów skóry ciała.
W badaniach dermatologicznych i aplikacyjnych nie zaobserwowano odczynów alergicznych i podrażnień.
Opakowanie: 300 g


Dodatkowo używaliśmy z mężem kremu .Oczywiście też na bazie wody leczniczej.Krem jak inne produkty tej marki jest lekko szarawy.O zapachu kwaśniej cytryny.Jest mega bardzo wydajny.Znajduję się w opakowaniu w pompką więc łatwo się go nabiera.Dość dobrze się rozprowadza po skórze jest taki płynny ale jednocześnie nie lejący się.Po chwili czuć już że krem działa,bo skóra zaczyna " pracować " wygląda to tak jakby chciała pobrać  z tego kremu wszystkie zdrowe składniki.Fajnie że krem nie uczula,nie podrażnia.Dodatkowo skóra jest wygładzona.I teraz fenomen tego kremu ...Kocham go za to że walczy z rozstępami..Tak mam małe rozstępy..W końcu za 4 miesiące kończę 30 lat..A krem testuje miesiąc a są dużo mniej widoczne.Skóra stała się bardziej napięta,aksamitna w dotyku.Kocham ten krem ! Używamy go z mężem miesiąc oby dwoje w sumie na całe ciało i jest go więcej niż połowa.Polecam szczególnie po goleniu na nóg u pań.Super działa.





Recepturę kremu opracowano wykorzystując 200-letnie doświadczenia w leczeniu wodami siarczkowymi chorób reumatycznych i chorób skóry. Krem siarczkowy zawiera cenne, aktywne składniki pochodzące z naturalnych kopalin. Udowodniono skuteczność wód siarczkowych nie tylko w chorobach stawów, ale również w chorobach skóry 
(łuszczyca, łojotokowe i atopowe zapalenie skóry).

Działanie kremu potwierdzone zostało zarówno w badaniach aplikacyjnych, jak i specjalistycznych badaniach aparaturowych.
  • wyraźnie poprawia nawilżenie skóry i zmniejsza jej szorstkość,
  • reguluje proces złuszczania naskórka,
  • delikatnie złuszcza naskórek,
  • wzmacnia naturalną barierę lipidową skóry,
  • wygładza,
  • ujędrnia i uelastycznia skórę poprawiając jej wygląd

Stosowanie: Do każdego rodzaju skóry również do skóry wrażliwej i atopowej. Wcierać w skórę delikatnym masażem w seriach 2-3 tygodniowych. Kurację można powtarzać.




Szybko się wchłania, długo działa, wzmacnia ogólną kondycję skóry.
W badaniach dermatologicznych i aplikacyjnych nie zaobserwowano odczynów alergicznych i podrażnień. Nie stosować na ostre stany zapalne skóry wymagające leczenia farmakologicznego i w przypadku uczulenia na którykolwiek ze składników kremu.

A Wy znacie te kosmetyki ? 
Jeśli nie a chcecie poznać to polecam stronę : Sulphur Zdrój .Na stronie głównej jest zakładka gdzie można kupić dane produkty,warto wejść i się zapoznać ze sklepami które oferują te kosmetyki.



Dziękuje firmie za zaufanie.Cieszę się że mogłam testować kosmetyki dla mnie i dla męża.Fajne jest to że firmy dbają też o środowisko bo tworzą kosmetyki dla całej rodziny.Jedno mydło a ile zastosowań,jeden krem a wydajny na całą rodzinę. Super .

Wam moi kochani życzę spokojnego dnia no w sumie to już nocy.
Pozdrawiam i stttoosss buziaków wysyłam ! :-* 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz