wtorek, grudnia 03, 2019

Kraków - Różne Targi ( Targi Bożenarodzeniowe - EkoTyki - Targi Kuchni )

Kraków - Różne Targi 

( Targi Bożenarodzeniowe  EkoTyki - Targi Kuchni ) 




Hej Mojej Słodkie Myszki :)


Dziś przychodzę do Was z małym krótkim postem.
W niedziele wybraliśmy się z mężem do Krakowa na Targi.
Jak wiecie nie obchodzi żadnych świąt 
ale na targi bardzo lubimy jeździć :) 


W Krakowie na Targach Bożenarodzeniowych jesteśmy od 2015 roku co rok,staramy też się odwiedzać inne jak w Rzeszowie,Mielcu czy Brzesku 
( piszę tu o tych targach jak o Wielkanocnych ) .

Także jak mamy czas i możliwość jechanie to odwiedzamy różne targi ale te w Krakwie to punkt obowiązkowy.
Bardzo lubie Kraków dla mnie magiczne miasto.

Najpierw tankowanie auta za 100 zł i w trasę :) 
Dobrze że do Krakowa mamy ok 80 km więc 
raz dwa i jesteśmy na miejscu.

Swoją wycieczkę zaczęliśmy od zjedzenia pysznego chińskiego obiadu..
Ja zjadłam zupkę chińską z krewetkami za 8 zł,mąż zjadł kurczaka po tajsku 
z ryżem i sałatką za 20 zł plus kawa za 4 zł.
W sumie wyszło 32 zł.



Następnie udaliśmy się na Rynek Krakowski na targi...Ceny z roku na rok kosmiczne się robią.Ale dalej swój urok i klimat rynek ma .

Potem poszliśmy do Baru Alcatraz po winko grzane 10 zł kubek.

Następnie udaliśmy się na bulwary wiślane.Potem poszliśmy do Forum Wydarzeń,po drodze mieliśmy iść na " lot " balonem,ale kurwa...55 zł za 10 min ? Niby piszę że minimalny czas ale może być skrócony. 

A jak rozmawiał mąż z tym gościem co obsługiwał to mówił że średnio jest to ok 14 - 15  min.10 min u góry plus 2 minuty na 
wyjazd balonu do góry i zjazd.
Także odpuściliśmy my sobie bo 110 zł za 10 min ? 
Sorry wole jechać na wycieczkę gdzie indziej za takie pieniądze ;-) 


W Forum Wydarzeń odbywały się EkoTyki oraz inne targi jakieś z wyprzedażą ciuchów z lat 90 tych.Były też targi kuchni - można było napić dobrego piwka,zjeść np kuchnie Indyjską czy też chińska.

Wstęp był wolny ...Więc fajnie,duży plus...Mąż wypił 2 x kubek napoju z magno z jogurtem jest to napój z kuchni Indyjskiej ( 1 kubek 5 zł - ale jakie dobre ) Ja wypiłam piwko za 12 zł oraz za 15 zjadłam chińskie pierożki i sajgonkę gratis dostałam jakąś zieloną bułeczkę chińska na słodko.Mega pyszne jedzenie.

Potem kierunek auto i dom.W sumie zrobiliśmy ponad 10 km na piechotę wydaliśmy wraz z paliwem : 100 zł paliwo,32 zł obiad,10 zł wino,12 zł piwo,10 zł kubek z napojem z mango,15 zł chińskie jedzenie na targach = 179 zł .Także nie jest źle.Jestem bardzo zadowolona.Jak widać w tym roku nie jedliśmy nic na rynku na Targach Bożenarodzeniowych,bo jednak postawiliśmy tym razem na inne smaki kuchni niż kuchnia polska.Na Ekotykach nic nie kupiłam.Jakoś mam jeszcze mały zapas kosmetyków i jakoś nie mam zamiaru na chwilę obecną go powiększać ;) 

A Wy wybieracie się na jakieś Targi ? Lubicie takie targi ? Teraz tydzień z dużą ilością pracy,ale w weekend wybieramy się do Rzeszowa bo jest EkoGala i Targi na Rynku,Oczywiście jak nic się nie zmieni u męża w grafiku bo to różnie bywa .


Pozdrawia ! :) 

P.S - Znów mój laptop świruję i nie mogę zdjęć wrzucać ...
Chyba mam jakiegoś wirusa...
Dlatego zapraszam na IG tam jest więcej zdjęć.

A tu wrzucam tylko kilka przerobionych w paint.

Wyskakuję mi taki błąd : 



Zdjęć mam ponad 180 ale nie mam jak ich pokazać...Laptop idzie pod nóż czytaj naprawa systemu itp ....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz