środa, kwietnia 17, 2019

Żel Pod Prysznic - Nawilżenie / Algi Morskie,Woda Kokosowa - 2,99 zł

Żel Pod Prysznic - Nawilżenie /  Algi Morskie,Woda Kokosowa - 2,99 zł 







Hej Moje Słoneczka Kochane ! :*

Dziś przychodzę do Was z moim krótkim postem na temat żelu który zakupiłam kilka tygodniu temu w Lidlu za uwaga 2,99 zł !




Oczywiście o zapachu kokosowym bo ja wszystko co kokosowe to kocham :) Żel jest dość wydajny,pięknie pachnie,super się pieni.Dobrze spłukuje,skóra po nim jest czysta.





Dobrze nawilżona i przez długi czas utrzymuje piękny kokosowy zapach.
Plus też za to że żel jest tani i bardzo wydajny.
Także polecam ! Z tego co widziałam są jeszcze inne zapachy.

Znacie lidlowską markę kosmetyków ? Myślę że to fajna marka,tania i łatwo dostępna.
Myślę że w każdym mieście jest LIDL.Ja bliżej przyjrzę się tej marce.

Pozdrawiam ! 



1 komentarz: