wtorek, kwietnia 30, 2019

BABUSZKA AGAFIA Maska do włosów drożdżowa pobudzająca do wzrostu 300 ml




BABUSZKA AGAFIA Maska do włosów drożdżowa pobudzająca do wzrostu 300 ml



Hej Moje Słoneczka Kochane ! 

Jak tam u Was ? Na polu coraz cieplej...Ach wiosna..

Za niedługo mam ślub kuzynki także namiętnie od 3 tygodni pije pokrzywę na porost włosów oraz używam maski do włosów którą zamówiłam w sklepie 


 a jest to maska : 





Bardzo dobrze znam tą maskę bo mam ją w domu chyba z 5 raz.Maseczka jest lekko wodnista z jednej strony plus bo fajnie się na włosy nakłada ale z drugiej strony przez to że jest wodnista szybko się kończy.To jedyny minus .Pachnie jajecznie. Taki ma zapach kogla mogla z dzieciństwa .Włosy czy po niej rosną szybciej ? Raczej nie ale są mega mocne,dobrze nawilżone,łatwo się je rozczesuję.Uwielbiam tą maskę bo naprawdę moje włosy są po niej idealne.A pokrzywę pije bo chce żeby moje włosy lekko odżyły po zimie.Rosnąć niecha,ale zaczynają się odżywiać,nawilżać od środka.Pamiętajcie o włosy,skórę i paznokcie trzeba dbać zewnątrz i wewnątrz :)Maskę nakładałam na umyte,lekko wilgotne włosy ( producent zaleca 1 - 2  minuty ) ale ja trzymałam zawszę koło 10 min.Plus za to że maska nie obciąża włosów.Nie przetłuszcza ich i skóra nie ma po niej żadnych problemów.




Znacie ? czego używacie do poprawy kondycji włosów ? 

Maska do włosów  drożdżowa to wspaniały sposób na przyśpieszenie wzrostu włosów. Powstała ona na bazie drożdży piwnych, olei tłoczonych na zimno, soku z brzozy i ziół.


Maska nie zawiera żadnych silikonów, parabenów i PEG.




 Jest idealna dla osób o wrażliwej skórze głowy z włosami słabymi. Doskonała maska do włosów, pobudzająca je do wzrostu. Stosowana regularnie sprawia, że włosy łatwiej się rozczesują, są miękkie, szybciej rosną, są zdrowe, silne i elastyczne. Widocznie poprawia ich strukturę i wygląd.

Składniki aktywne:

  •     Drożdże piwne - wzmacniają strukturę włosów, przyspieszają ich wzrost.
  •     Olej z kiełów pszenicy - regeneruje strukturę włosów.
  •     Sok z brzowy - wzmacnia cebulki włosów.
  •     Olejki tłoczone na zimno - ułatwiają rozczesywanie, nadają włosom blasku.

Sposób użycia: Nanosimy maskę na czyste, wilgotne włosy. Równomiernie rozprowadzamy na całej długości aż do podstawy włosa. Po 1-2 minutach zmywamy wodą.



Pojemność: 400 ml

Kraj pochodzenia: Federacja Rosyjska

Skład: Aqua with infusions of: Yeast Extract, Betula Alba Juice; enriched by extracts: Inula Helenium Extract, Arctostaphylos Uva Ursi Extract, Silybum Marianum Extract, Cetrionium Chloride, Cetearyl Alcohol, Ceteareth-20, Guar Gum, ; cold pressed oils: Triticum Vulgare Germ Oil, Ribes Aureum Seed Oil, Pinus Siberica  Cone Oil, Rosa Canina Fruit Oil, Ascorbic Acid, Panthenol, Glucosamine, Citric Acid, Parfum, Benzoic Acid, Sorbic Acid



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz