niedziela, kwietnia 14, 2019

Wycieczka nr 21 / 2019 Szalona Wyprawa na zakupy 100 km ;D / Wycieczka nr 22 / 2019 - Jarmark Wielkanocny w Brzesku

Wycieczka nr 21 / 2019 Szalona Wyprawa na zakupy 100 km 
Wycieczka nr 22 / 2019 - Jarmark Wielkanocny w Brzesku 

Weekend 13 / 14 Kwietnia 2019 ! 








Hej Moje Koteczki ! 

Dziś mały,krótki i szalony post ;)

Wczoraj wybraliśmy się z mężem na miasto.Najpierw pojechaliśmy auto zatankować za ponad 300 zł potem umyć ..I mieliśmy wracać do domu,ale stwierdziliśmy że pojedziemy do Szczucina ponad 40 km w jedną stronę do naszego ulubionego chińskiego sklepu zobaczyć na wiosenne ciuchy ;)Niestety nie było nic...Nic co mogło by mnie zadowolić.Potem wracając w kierunku Tarnowa zahaczyliśmy o Dąbrowę Tarnowską .Chcieliśmy zwiedzić Synagogę ale Życiu w sobotę mają swoję święto  i Synagoga była zamknięta.

Synagoga w Dąbrowie Tarnowskiej – synagoga znajdująca się w Dąbrowie Tarnowskiej przy ulicy Berka Joselewicza. Jest największą zachowaną synagogą w województwie małopolskim

Poszliśmy na zakupy do ich Galerii.Nic ciekawego my nie kupili.W końcu chińskim zakupiliśmy całą jedną bluzkę za 12 zł.Z fajnym napisem.Potem poszliśmy na obiad do Restauracji Sielanka zapłaciliśmy 38,50 zł za obiad,pizze,piwo i kawę.Potem wróciliśmy na Tarnów na zakupy do Tesco...Poszło ponad 180 zł..I do domu..I o tym sposobem zrobiliśmy prawie 100 km a poza bluzką nic my nie kupili ;) Tak mój mąż jest szalony i robi tyle km ze mną tylko po to żeby zrobić sobie taką objazdową wycieczkę :) No my w domu nie usiedzimy a że uwielbiamy jeździć i być razem najlepiej 24/7 to robimy szalone rzeczy ;) 
Teraz dużo pracy przed nami.Byle do  22/23 kwietnia :) Wtedy mamy wolne i ....moje urodziny oraz trzecia rocznica ślubu  !



Wam miłej Niedzieli Kochani ! Ja idę spać :)

 Dobranoc ! :*














EDYTOWANY POST !





 Dziś w niedziele 14.04.2019 wybraliśmy się na kolejną krótką wycieczkę nr 22/2019 tym razem do Brzeska ok 40 km od Tarnowa na Jarmark Wielkanocny.
Stwierdziłam że połączę posty gdyż były to małe,krótkie wycieczki.
W Brzesku organizowali po raz pierwszy Jarmark Wielkanocny.Myślę że się przyjmie bo dość dużo osób było,dużo ciekawych,fajnych stoisk.Zjedliśmy sobie " obiad " .Mój mąż białą kiełbaskę a ja chlebuś ze smalcem i ogórkiem.Biała kiełbaska to koszt 10 zł kanapka 5 zł.
Potem poszliśmy na lody i wróciliśmy do domu.Mieliśmy zaliczyć jeszcze rozpoczęcie
 SEZONU MOTOCYKLOWEGO W TARNOWIE ale po godzinie 15 było już po imprezie haha.Teraz jesteśmy w domu odpoczywamy.Od jutra praca dużo pracy,byle do następnego tygodnia ;-) 









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz