sobota, kwietnia 27, 2019

Tani Wypad nad wodę ( Wycieczka nr 24 / 2019 ) - Zakupy

Tani Wypad nad wodę ( Wycieczka nr 24 / 2019 ) - Zakupy 







Hej Moje Słoneczka Kochane ! 

Dziś przychodzę do Was z bardzo krótkim postem.

Wczoraj mieliśmy wolne z mężem ( weekend pracujący oraz Majówka ),
więc wybraliśmy się nad wodę nad Niwkę okolice Radłowa.Ok 20 km od Tarnowa.

Z domu zabraliśmy połowę rzeczy.Tzn ketchup,musztardę,owoce,warzywa.
W sklepie kupiliśmy kiełbasę białą za 9.99 ( samo mięso z firmy Sokołów czyli słynny 
" SĄDOŁÓW " myślę że każdy słyszał o tej aferze z Piotrem Ogińskim czyli z YouTuberem #KOCHAMGOTOWAĆ

Do tego 3 wody z biedronki i pół chleba z piekarni w sumie za wszystko daliśmy 15 zł.Koszt paliwa mój mąż oszacował na jakieś 20 zł.Także cała wycieczka 35 zł nas wyniosła.









Piękna pogoda....Mega słońce.Pyszne jedzenie,grill.Czysta piękna woda.
Zwierzątka takie jak rybki,żabki czy też mewy :) Były też dwa węże.Jeden mały pływający po wodzie.A drugi pełzający obok.Prawie na zawał zeszłam.
Na szczęście był to zwykły zaskroniec...Nie żmija...

Tak się opaliłam że wyglądam jak burak :-) 
Ale pierwsze opalanie w 2019 zaliczone do tego grill też zaliczony ;-) 

A dziś byłam na zakupach jak wiecie z wcześniejszych postów miałam do wykorzystanie w sumie 200 zł ( prezent od męża na rocznice ślubu )  i w Krakowie za 90 zł kupiłam sobie depilator.Zostało mi 110 zł ...ale jak wiecie zapłaciłam mężowi mandat w wysokości 50 zł więc zostało mi 60 zł.Mąż się zezłościł że zapłaciłam mandat zamiast coś sobie kupić i za "KARĘ " dał mi 100 zł więc w sumie poszłam na miasto mając 160 zł :) Fajnie czasem mieć " KARE " haha :D 








Kupiłam banki chińskie,3 różne żakiety w ciucholandzie za uwaga - 25 zł.
Do tego w Pepco kupiłam formę na tartę,pędzelek silikonowy,3 różne lejki.
Kupiłam trochu bielizny.
W Rossmanie kupiłam moje ulubione pasty do kanapek,czekoladę,olejek do opalania,oraz kolczyki i pierścionek :) Potem zakupy spożywcze  i do domu ;) 




A Wy jak spędzacie czas wolny w słoneczne dni ?

My na razie oszczędzamy kasę bo mamy wesele za 2 tygodnie i pewnie na razie nasze wycieczki będą tańsze i bliższe :) 

Jedno jest pewnie nie liczy się gdzie tylko z kim ! 
Pamiętajcie o tym ! Że to towarzystwo jest najważniejsze !



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz