środa, kwietnia 10, 2019

Naleśniki z Mąki Kukurydzianej na słodko ( Biały ser z ananasem )

Naleśniki z Mąki Kukurydzianej na słodko ( Biały ser z ananasem ) 







Hej Moje Słoneczka ! 

Jak widać na IG bardzo lubie gotować ! Uwielbiam ! 

Często pytanie mnie o przepisy więc postanowiłam że wrócę do mojej kategorii kuchnia i znów zacznę  wrzucać to i owo w końcu to blogu o wszystkim ;-)

Dziś Wam pokaże przepis na pyszne naleśniki z mąki kukurydzianej :) 

Składniki na ok 8 - 10 sztuk ( zależy od wielkości patelni )

* 2 szklanki mąki kukurydzianej
* 2 łyżki mąki ziemniaczanej
* 2 jajka
* 1 szklanka mleka
* troszku soli,cukru wanilinowego
* pół kieliszka oleju 








Wszystko razem mieszamy na jednolitą masę,taka lekko wodnista / gęstą no taka średnia ma być konsystencja .
Patelnie rozgrzewamy smarujemy lekko olejem tak mega delikatnie 
( olej w cieście jest ) i smażymy na złoty kolor.

Farsz : 

* kostka sera ok 250 dkg
* cukier wanilinowy
* połowa puszki ananasa w kostce






Ser mieszamy z cukrem,ananasem i gotowe :)

Smarujemy naleśnika przekładamy na pół i gotowe ;) 
Dekorujemy ananasem oraz pomarańcza :) 
Gotowe :) Mega pyszne a co najważniejsze zdrowe :) 

Z czym robicie naleśniki ?  

1 komentarz:

  1. Uwielbiam naleśniki, a takich jeszcze nie jadłam. Chętnie bym spróbowała :)

    OdpowiedzUsuń