poniedziałek, kwietnia 15, 2019

PŁYN DO KĄPIELI AVON 1000 ML CZEKOLADA POMARAŃCZ

PŁYN DO KĄPIELI AVON 1000 ML CZEKOLADA POMARAŃCZ






Hej Moje Pomarańczki ! ;)

Jak przygotowania do Świąt ? 
My ich nie obchodzimy,do tego mamy tyle pracy że w tym roku po raz pierwszy od 4 lat nie pojedziemy na targi wielkanocne ;( Bo nie ma kiedy....ale..

22 i 23 mamy wolne i wtedy mamy 2 rocznice :) 
Tzn moje urodziny i trzecią rocznice ślubu ! Ale jak ją spędzimy się okaże :) 
Bo to poniedziałek święta ( więc wszystko zamknięte ),tu nam zbliża się wesele w rodzinie ..I trochu krucho zaczyna robić się z kasą ( mam mieć mega drogi prezent ale o nim za jakie pół roku ) także zobaczymy.

Może Kraków i romantyczna kolacja ...W końcu dzięki uprzejmości portalu
 PREZENT MARZEŃ mamy zaproszenie.No zobaczymy też jaka pogoda będzie i ogólnie :) Ale przejdźmy do bohatera dnia dzisiejszego a jest nim płyn do kąpieli ;)


 Przychodzę do Was z moim ulubionym płynem do wanny.






Uwielbiam ten zapach ! Czekolada i pomarańcza super połączenie.Jak wiecie na temat AVONU już dawno pisałam,firma trochu się poprawiła.Wybieram tylko te produkty które nie SĄ TESTOWANE NA ZWIERZĘTACH ! I ten płyn nie jest dlatego znalazł się w mojej łazience.
Dzięki Mojej Kochanej Kasi zapłaciłam za niego tylko 10 zł ! Kasiu jak to czytasz to jeszcze raz dziękuje ! Kocham ! 

Płyn jest litrowy.Dość dobrze się pieni.Nadaje lekko brązowy kolor wodzie .Piana fajnie pachnie.
Także relaksujący płyn do fajnej kąpieli.Jestem w nim zakochana ! 

Znacie ? Używacie produktów AVON ?



Pachnący płyn do kąpieli łączący jedwabistość miękkiej pianki i aromat czekolady z pomarańczą - idealny na relaksującą wieczorną kąpiel (1000 ml) • przyjemnie odświeża • pozostawia na skórze delikatny zapach • koi obolałe mięśnie
Jak działa: Jedwabiście miękka pianka pielęgnuje skórę, a aromat czekolady z pomarańczą koi zmysły. Odpowiedni do codziennego stosowania.
Jak stosować: Wlej 1-2 nakrętki płynu pod bieżący strumień wody. Po każdym użyciu dokładnie zamknąć.



1 komentarz:

  1. uwielbiam te płyny do kąpieli od Avon! tak samo jak żele z serii Senses ;) no a jednym słowem - uwielbiam Avon bo kosmetyki są tanie a dobre i przepięknie pachna! to mnie w sumie skusiło, żeby założyć sobie u nich konto https://start.avonpolska.pl/zalozkonto i móc zamawiac sobie kosmetyki kiedy i gdzie chcę - a zamawiam do punktu, który mam nie daleko od mieszkania i mam darmową przesyłke więc "win-win situation" :D

    OdpowiedzUsuń