niedziela, kwietnia 21, 2019

pasiekalyson.pl: Produkty z pasieki – sklep


pasiekalyson.pl: Produkty z pasieki – sklep

Twoje pszczoły są naszą pasją






Hej Moje Słoneczka ! 

Dziś przychodzę do Was z kolejną współpracą tym razem ze sklepem 






Do testowania dostałam cudowne rzeczy.










3 ) Dwa super pyszne batoniki z mega
 super składem.






Bardzo dziękuje za mega fajną paczkę ! 


Cieszę się że dostałam cudowny balsam / masło do ciała bo akurat mi się skończył więc idealnie trafiona paczka ;) 


Jeszcze raz dziękuje ! Ja biorę się za testowanie :) 


A Was Moi Kochani Zapraszam na Stronę Sklepu jest w czym wybierać i fajne super ceny ;) 



Twoje pszczoły są naszą pasją

.

Miód pszczeli

Profesjonalni pszczelarze codziennie troszczą się o pasiekę i monitorują wszystkie procesy, aby zebrać miód na czas. 


.

Krainka Viktoria

Zbudowaliśmy prawdziwy przytulny ogród, w którym nasze pracowite pszczoły wytwarzają różnego rodzaju miód oraz nektary. 

.

Produkty pszczele

Nasze produkty są zdrowe, produkowane w pasiece z wykorzystaniem naturalnych składników. Słodkie i pyszne.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz