poniedziałek, marca 11, 2019

Wycieczka nr 15 / 2019 ( 9.03.2019 ) Zamek w Czchowie :)

Wycieczka nr 15 / 2019 ( 9.03.2019 ) Zamek w Czchowie :)


Czchów – miasto w województwie małopolskim, w powiecie brzeskim, siedziba gminy miejsko-wiejskiej Czchów. W latach 1975–1998 miasto administracyjnie należało do woj. tarnowskiego. 1 stycznia 2000 Czchów odzyskał utracone w 1928 prawa miejskie. Według danych z 31 grudnia 2006 miasto miało 2219 mieszkańców.







Hej Moje Słoneczka  ! :-*

Dziś do Was przychodzę do Was z kolejnym małym krótkim postem wycieczkowym :)
Była to już 15 wycieczka w tym roku ! WOW ! W tamtym roku było ich 43...Ile będzie w tym roku ? Się okaże bo czekają nas mega wydatki...Ten rok ogólnie będzie ciężki.Bo autko prosi się o konserwacje,a auto to skarbonka bez dna...No dlatego staramy się jeździć na razie bliżej domu ;-) Zobaczymy co dalej :)



U mnie ogólnie ostatnio bardzo dużo się dzieje ! Nowa praca ale szukam innej,ta trochu koliduje mi z moim mężem i się zaczynamy mijać trochu a to nie dobrze bo my kochamy być se sobą 24 / 7 ;-) Tak tak my kochamy swoje towarzystwo ;) Bo się nigdy razem nie nudzimy.A że mój mąż wspiera mnie w moich wyborach to mogę zmieniać pracę,ale też mogę nie pracować.To nie wchodzi w rachubę bo z 1 wypłaty z ok 2 tysięcy było by ciężko opłacić rachunki i jedzenie.A o podróżach było by trzeba zapomnieć.A że ...my kochamy podróżować to chcący nie chcący chce iść do pracy.Lubie pracować i wydawać kasę na podróże ;) Mniejsze większe tańsze droższe ale podróże z mężem to jest moje mega uzależnienie :) Ale dobra dziś nie o mnie tylko o zamku ;)






Zamek w Czchowie – ruiny zamku w Czchowie na wzgórzu zwanym Baszta nad Dunajcem w powiecie brzeskim w województwie małopolskim.
Zamek królewski położony był w drugiej połowie XVI wieku w powiecie sądeckim województwa krakowskiego.


Do Czchowa mamy ok 40 km w jedną stronę :)Wypraliśmy się tam w Sobotę 9.03.2019 gdyż Niedziela u męża była pracowita.
Dość często jesteśmy w tych okolicach :) Tym razem wybraliśmy się na " NOWY " zamek.
Zamek był tzn ruiny ale miasto dobudowało nową część.W okresie wakacji ma ruszyć kawiarenka :) Super pomysł.Do tego będą odnawiać Zamek w Troszynie ( Zamek prywatny można go zwiedzać Lipiec - Sierpień - polecam byłam 2 x i warto )  oraz będą  Zamek w Melsztynie odbudowywać .Super bo w Melsztynie byliśmy z mężem na 1 wycieczce w Październiku 2015 :) Jeszcze jako nie para a jednak para ;) Także super bo te 3 ZAMKI są koło siebie także przy dobrych wiatrach powstanie tam taki szlak zamków :) Ogólnie odbudowany zamek robi mega wow.Fajny pomysł z alejką wojskową ( militarną ).









Potem pojechaliśmy na obiad ( 13 zł od dnia zupa plus 2 danie ) ale niestety się popsuło...Jedliśmy koło Stacji Benzynowej przy drodze do Iwkowej.
Tak tak zjadałam po  raz 2 mięso.Od Listopada...Myślę że nie jest źle ;)
Dziś robię pizze mąż z szynką a ja same warzywka ;-)




Także wycieczka wyniosła nas :

Paliwo 100 zł ( bo pusto już było ) - nie całe pół baku wyszło za 100 zł ( Niestety Diesel 5,02 zł za litr )
Obiad 26 zł
Małe zakupy w sklepie ( piwo,jajeczka czekoladowe,drożdżówka i sok ) - 14 zł

Razem : 140 zł . Ale jak już kiedyś pisałam obiad można zjeść w domu.Nie trzeba robić zakupów po drodze w wiejskim sklepie.A paliwo ? No cóż...można mieć auto na gaz,paliwo czy tak jak my na diesla ale i tak trzeba zalać.To wszystko zależy od auta,od jazdy itp :)

Ogólnie jestem mega mega zadowolona że koło jeziora czchowskiego tyle się dzieje.Że zamki się odnawiają ! Super ! Blisko domu będę mieć zamki,lasy,jeziora,górki,zwierzaki ( na przeciwko zamku są ALPAKI - Jaśkowy Sad  = super miejsce byłam 2 razy i mega polecam ) Super !

Lubicie Zamki ? Jak spędzacie czas z mężem/partnerem/chłopakiem ? Macie wspólne hobby ?
Jak widzicie chaotyczny wpis ale robię pizze domową i tak wszystko  naraz :)

Pozdrawiam ! :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz