wtorek, marca 05, 2019

Remington Bezprzewodowa golarka damska WDF5030

Remington
Bezprzewodowa golarka damska WDF5030


Hej Moje Kochane 😍 

Dziś kolejny mały i krótki post tym razem o elektrycznej maszynce która dostałam od męża z rok temu. Miałbyc debilator ale tak my się w sklepie zakrecili zezamiast kupić debilator kupiliśmy maszynkę do golenia. Idealnie zdała swoją funkcję na 9 dniowy h wakacjach 2018 roku. 9 dni chodziła na 1 lądowaniu i dzięki temu codzinnie mialam perfekcyjnie gładkie nóżki. 



Maszynka jest bardzo delikatna, można się golic na sucho oraz na mokro pod prysznicem 🚿. Takze kto co lubi. Ogólnie mam bardzo wrażliwa i delikatna skórę i Zadko się zdarza żeby po goleniu mnie nie wysypalo ale ta maszynka cuda działa. Używam jej prawie rok. I jestem mega zadowolona. Jeśli chodzi o golenie to sama przyjemność. Nie jest jakaś głośna wiec można spokojnie w domu na łóżku oglądając ulubionym serial czy film golic sobie nogi. Ja przeważnie na sucho gole. Nogi są gładkie około 2 może 3 dni takie gładkie na maxa później już małe włoski wychodzą.

Ja polecam w 100 % 💖




A wy czego Uzywacie do golenia nóg? Ja teraz poluje na debilator dobrej jakości ale w miarę w cenie.
Za maszynkę daliśmy ok 120 zł na promocji. Takze cena fajna bo jakoś bardzo dobra 👍 💖 Polecam ją i moje nogi 😘


Ciesz się długotrwałym efektem aksamitnie gładkiej skóry dzięki golarce Smooth&Silky. Jej specjalnie zaprojektowane folie z otwartymi ostrzami gwarantują maksymalną dokładność golenia - na długi czas!



Otwarte ostrza
Podwójne folie z otwartymi ostrzami zapewniają osiągnięcie bardzo dobrych efektów golenia. Ich budowa zapobiega zatykaniu się, dzięki czemu urządzenie można stosować również w towarzystwie ulubionych żeli do golenia.

 Olejek migdałowy
Znajdujący się przed ostrzami pasek z olejkiem migdałowym tworzy delikatną warstwę wilgoci, aby można było bezboleśnie usuwać włosy jak najbliżej skóry.

W zestawie
 
Bezprzewodowa golarka damska WDF5030

Podstawka ładująca

Kosmetyczka

Grzebień do okolic bikini

Szczoteczka do czyszczenia

Instrukcja obsługi

 DANE TECHNICZNE REMINGTON WDF5030

System golący 
podwójny - folie
Ruchome głowice 
nie
Zasilanie 
akumulatorowe
Czas pracy bezprzewodowej 
40 minut
Trymer 
wbudowany
Użytkowanie 
na mokro, na sucho
Możliwość mycia pod wodą 
tak

Funkcje dodatkowe 
możliwość używania z żelem lub pianką, siateczka hipoalergiczna zapobiegająca podrażnieniom skóry, stacja ładująca
Kolor 
biało-fioletowy

PARAMETRY ZEWNĘTRZNE 

Wymiary opakowania 
16 x 9 x 20 cm
Waga z opakowaniem 
0,90 kg

WYPOSAŻENIE 


Wyposażenie 
etui, grzebień do trymowania bikini, instrukcja obsługi w języku polskim, karta gwarancyjna, podstawka, szczoteczka do czyszczenia
GWARANCJA 

Gwarancja 
24 miesiące

PRODUCENT 

Nazwa producenta / importera 
Spectrum Brands Poland Sp.z o.o.


P. S - Fajna propozycja na prezent z okazji Dnia Kobiet 🌷 😘❤️💖

2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. haha ;-) No tak my zakupili :) Ty tydzień po zakupach się kapnęłam że to co innego :D Hahah

      Usuń