sobota, marca 16, 2019

Gąbeczka z węglem do oczyszczania twarzy

Gąbeczka z węglem do oczyszczania twarzy







Hej Moje Słoneczka ! 

Dziś kilka słów na temat gąbeczki która mnie w sobie rozkochała :)
Gąbeczka to koszt ok 20 zł ( na promocji 10 zł ) 
Jest mała,ale po 1 namoczeniu robi się większa,jest delikatna.
Ma kolor szary ( nie farbuje ).Gąbeczką myłam całe ciało do tego używałam emulsji z węglem.
Fajne jest to że gąbeczka nie uczula.Dobrze myję i fajnie działa na skórę.
Plus też za to że fajnie działa na pory.Które dzięki gąbeczce są dużo mniej widoczne a z czasem w ogóle ich nie widać.Jestem zadowolona :) Polecam ! 






Poznaj naszą nowość – gąbeczkę do oczyszczania z aktywnym węglem!
  •  głęboko oczyszcza skórę, nie uszkadzając naskórka
  •  wzbogacona koreańskim węglem drzewnym
  •  odpowiednia do cery tłustej
  •  zmniejsza widoczność porów
  •  do stosowania z emulsją oczyszczającą
Dlaczego warto mieć ją w swojej kosmetyczce?

Nasza gąbeczka zawiera w swoim składzie aktywny węgiel, który znakomicie absorbuje wszelkie zanieczyszczenia i nadmiar sebum. Dzięki temu skutecznie oczyścisz nią skórę i usuniesz martwy naskórek, bez ryzyka podrażnień. Ponadto delikatnie masuje skórę, poprawiając jej mikrokrążenie. Świetnie się sprawdzi stosowana wraz z emulsją oczyszczającą.

Zastosowane materiały

Gąbkę wykonaliśmy z tworzywa PVA (92%) i węgla drzewnego (8%).

Wymiary

9,7 x 7,2 x 1,6 cm




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz