czwartek, marca 28, 2019

Noble Health - naturalne dermokosmetyki i suplementy diety. RECENZJA PRODUKTU ! MISIE NA WŁOSY

Noble Health - naturalne dermokosmetyki i suplementy diety.


RECENZJA PRODUKTU ! MISIE NA WŁOSY







Hej Moje Słoneczka :) Ponad 3 tygodnie temu wygrałam konkurs u

Noble Health - naturalne dermokosmetyki i suplementy diety. 

Dostałam MISIE NA WŁOSY ! W postaci  żelków,bardzo dobrych żelków :)
Dziennie jadałam 2 sztuki rano po śniadaniu ;)

Żelki są koloru pomarańczowego o smaku pomarańczowym.
Łatwo się je gryzie i połyka.







Moje włosy są po nich jakby mocniejsze,lśniące i co najważniejsze dużo mniej wychodzą ! A to dla mnie bardzo ważne ! Szczególnie teraz gdy jest przesilenie wiosenne.
Jestem bardzo zadowolona ! zostało mi jeszcze z 10 tabletek i wiem że zamówię kolejną porcję ;-)
Cena ok 40 zł ! Polecam w 100 %





Znacie ? Czego używacie na swoje włosy ?

Jeszcze raz dziękuje za wygraną !


Producent :


Zdrowe1 włosy, o które zadbasz z naszymi żelkami!
Misie na zdrowe włosy to suplement diety w postaci żelków dla dorosłych.
Każdy miś, którego zjesz to aż 12 składników odżywczych + pomarańczowy smak!
Biotyna1, cynk, selen pomagają zachować zdrowe włosy.
Niacyna, witamina A pomagają zachować zdrową skórę.
Witamina E, mangan pomagają w ochronie komórek przed stresem oksydacyjnym.
Dobroczynne składniki zamknęliśmy w żelkowych misiach o pomarańczowym smaku, po to by troska o włosy była jak najbardziej przyjemna!



Składniki
Składniki odżywcze
w dziennej porcji (2 żelki) 
Biotyna 
250 µg (500% RWS*)
Witamina A
800 µg (100% RWS*)
Witamina E
 24 mg (200% RWS*)
Tiamina
2,2 mg (200% RWS*)
Witamina B6
2,8 mg (200% RWS*)
Niacyna
32 mg (200% RWS*)
Kwas pantotenowy
12 mg (200% RWS*)
Kwas foliowy
400 µg (200% RWS*)
Witamina B12
5 µg (200% RWS*)
Cynk
5 mg (50% RWS*)
Mangan
2 mg (100% RWS*)
Selen
55 µg (100% RWS*)
 RWS* – Referencyjna Wartość Spożycia 
Składniki: syrop glukozowy, cukier, woda, żelatyna wieprzowa, zestaw witamin i składników mineralnych (octan DL-alfa-tokoferylu, amid kwasu nikotynowego, D-pantotenian wapnia, cytrynian cynku, octan retinylu, cyjanokobalamina, siarczan manganu, selenian (VI) sodu, chlorowodorek pirydoksyny, monoazotan tiaminy, kwas pteroilomonoglutaminowy, D-biotyna), regulator kwasowości – kwas cytrynowy, koncentrat soku pomarańczowego w proszku, stabilizator – sorbitole, barwnik – karoteny, oleje roślinne (palmowy, kokosowy), naturalny aromat pomarańczowy, substancja glazurująca – wosk carnauba.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz