niedziela, marca 03, 2019

Look Up - Formuła Włosy Skóra Paznokcie

Look Up - Formuła Włosy Skóra Paznokcie









Hej Moje Słoneczka ! :* 

Dziś przychodzę do Was z kolejnym krótkim postem.

Przez okres zimy bardzo starałam się dbać o włosy i paznokcie i brałam systematycznie tabletki za 70 zł  ..Cena duża,ale czy działały...zaraz Wam napiszę.

Tu zapraszam na stronę Producenta ---- > Tabletki 



Produkt dostałam na spotkaniu blogerek które organizowałam w Październiku 2018.

Tabletki dość duże,ale w miarę łatwo się je połyka.Włosy stały się lekko mocniejsze,mniej wychodzą. Pazurki są mocniejsze ( ale oprócz tabletek jeszcze je smarowałam preparatem ) 

Ogólnie skóra jest lepiej nawilżona ( tak jakby od środka ) ma mniej problemów skórnych.Jest napięta.Włosy są lekko mocniejsze,pazurki też się wzmocniły także to tak ogólnie co widzę.Pamiętajcie że oprócz tych tabletek włosy jeszcze olejkowałam,smarowałam różne specyfiki w pazurki.Także taka zima była :) 



Look Up - Skin Hair Nails - Włosy Skóra Paznokcie - 60 kapsułek / 760 mg.

Naturalny suplement diety wpływający na poprawę kondycji włosów, skóry i paznokci. Dzięki zawartości składników aktywnych o potwierdzonym działaniu, Look Up skutecznie wzmacnia ich stan, odbudowuje strukturę oraz przeciwdziała negatywnym czynnikom zewnętrznym.




like.jpg

WYGODA

Wystarczą tylko 2 kapsułki dziennie – aby Twoje włosy, skóra i paznokcie były wspierane od wewnątrz 24 / 7.
lisc.jpg

NATURALNE SKŁADNIKI

Ponieważ zażywanie preparatu zazwyczaj trwa pewien czas – ważne jest, aby jego składniki były naturalne i bezpieczne.

Tak właśnie jest w Look Up!
oszczednosc.jpg

OSZCZĘDNOŚĆ

Zamiast kupować osobno preparaty wzmacniające włosy, skórę i paznokcie oraz chroniące je i oczyszczające – wystarczy teraz zamówić jeden preparat – Look Up!










POPRAWIA KONDYCJĘ SKÓRY, WŁOSÓW I PAZNOKCI
wzrost włósów
WSPOMAGA WZROST WŁOSÓW I WZMACNIA ICH STRUKTURĘ
ochrona oksydacyjna
CHRONI SKŁADNIKI KOMÓREK PRZED USZKODZENIEM OKSYDACYJNYM
keratyna i kolagen
STYMULUJE PRODUKCJĘ KERATYNY I KOLAGENU
wzmocnienie paznokci
WZMACNIA KRUCHE I ŁAMLIWE PAZNOKCIE
starzenie się skóry
OPÓŹNIA PROCES STARZENIA SIĘ SKÓRY
pigmentacja włosów
WSPOMAGA UTRZYMANIE PRAWIDŁOWEJ PIGMENTACJI SKÓRY I WŁOSÓW



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz