niedziela, marca 10, 2019

Dx2 Szampon Przeciwsiwieniu Ciemnych Włosów 150ml / Sto Lat Panowie z Okazji Dnia Mężczyzny


Dx2 Szampon Przeciwsiwieniu Ciemnych Włosów 150ml / Sto Lat Panowie z Okazji Dnia Mężczyzny




Hej Moje Słoneczka 😍

Dziś na dzień dobry chciałam złożyć życzenia wszystkim Pana wkoncu dziś jest dzień mężczyzny o którym niestety jest bardzo cicho a szkoda bo warto dbać o swojego mężczyznę zawsze, cały rok ale i od święta też pasuje coś dać. U nas nie ma świat żadnych poza data zaręczyn i ślubu obdarowywujemy się każdego miesiąca bez okazji. Po prostu z miłości. Przeważnie staramy się być na wycieczkach bo jest to nasze wspólne hobby które nas zbliża coraz bliżej do siebie. Dzięki temu wiem że zawsze mogę liczyć na mojego męża. Ale dobra przejdźmy do święta jest ono dzisiaj o Panie które dbają o swojego faceta raz na ruski rok dziś maja pole do popisu.
A ja Wam dziś przedstawię szampon który kupiłam 3 miesiące temu mojemu mężowi i teraz czas na jego opinie. Jak wiecie mój mąż jest starszy ode nie o 21 lat ale z wyglądu i zachowania max 30 lat. I kondycji oj nie jeden 20 latek może mu tego zazdrościć. Ale przejdźmy do sedna. Mój mąż ma włosy koloru czarnego ale od jakiego czas zaczyna pojawiać się pojedyncze małe siwe włosy. I tu z pomocą przyszedł mu szampon który kupiłam na promocji za 28 zl w aptece. Jest to szampon Dx2.




Jest dość wydajny,starcza na ok 2 miesiące ( mąż myje włosy 3 x w tygodniu  ) jest zamknięty w tubce na klik klik więc łatwo szampon wydostać. Lekko się pienii.Pachbie typowo mesko ale bardzo ładnie. Ale czy działa? Działa. Mój mąż w tym roku kończy 50 lat i zero siwych włosów. Zero. Do tego zrobimy mu sie mocniejsze wlsoy, bardziej zadbane, są takie miękkie w dotyku. I szybko rosną bo to zasługa drożdży w składzie. Teraz męża muszę 2 x w miesiącu obcinać a czasem 3 razy.
W każdym razie szampon działa.
Jest super mój mąż go poleca i sobie go bardzo chwali.


Szampon dx2 przeciw siwieniu ciemnych włosów
regularnie stosowany stopniowo przywraca włosom naturalny, ciemny kolor
chroni naturalną barwę włosów
myje i pielęgnuje włosy





Szampon DX2 przeciw siwieniu ciemnych włosów zawiera wyciągi roślinne (z Krameria triandra, Sarothamnus scoparius i Juglans regia) bogate w fitopigmenty, które przy regularnym stosowaniu powodują stopniowe przyciemnienie włosów. W przypadku włosów siwych, które pod wpływem promieniowania słonecznego zmieniły kolor na żółtawy zastosowanie szamponu skutkuje uzyskaniem odcienia brązowawo-szarego. Wymienione wyciągi roślinne dodatkowo chronią włosy przed niekorzystnym wpływem promieniowania słonecznego.

Szampon zawiera też składnik aktywny pozyskiwany z algi Cystoseira compressa, który przyczynia się do regeneracji naturalnych właściwości włosów. Dzięki przywróceniu integralności włókien włosów poprawia ich nawilżenie, połysk i wygląd.

Uzupełnieniem składu jest wyciąg z drożdży piwnych, które są bogatym źródłem protein, witamin z grupy B oraz minerałów. Proteiny pomagają chronić włosy przed uszkodzeniami zewnętrznymi, przyczyniają się do ich odbudowy i poprawy elastyczności. Witamina B2 wzmacnia strukturę, witamina B7 stymuluje wzrost włosa, a witamina B9 wpływa na melaninę, przyczyniając się do ochrony naturalnej barwy włosów. Kwas para-aminobenzoesowy chroni włosy przed odbarwieniem, a magnez nadaje objętość.

Regularne stosowanie szamponu DX2 przeciw siwieniu ciemnych włosów przywraca włosom ich naturalny, ciemny kolor.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz