środa, maja 06, 2020

Szczotka do masażu na mokro / Cuda Natury: Sklep zero waste

Szczotka do masażu na mokro /   Cuda Natury: Sklep zero waste






Hej Moje Myszki Kochane :) 

Dziś przychodzę do Was z szczotką do masażu na mokro.
Tą szczotkę dostałam na spotkaniu blogerek od firmy




Jest to szczotka którą używamy na mokro,jest wykonana z drewna oraz posiada naturalne włosie z roślin ! 
Tak roślin a dokładnie włosie pochodzą z agawy.
Cieszę się że powstają takie kosmetyki,gadżety,naturalne które dbają o nas oraz o nasze środowisko ;)


Szczotka super masuje,bardzo delikatnie,zostawia lekkie zaczerwienienia.Szybko one schodzą,a powstają one tylko dlatego że szczotka pobudza nasze ciało.Po ponad 2 miesiącach użytkowania jestem miło zaskoczona. Skóra jest napięta,ma dużo mniejszy cellulit
 ( co osobiście mnie bardzo cieszy - tak walczę z cellulitem i nie będę tego ukrywać )  Ale walczę z nim,no może nie ćwiczę ale ...bańki,szczotka...jakieś kremy ..Tak po mojemu walczę z nim.
Szczotka jest wykonana bardzo dobrze,posiada " zakładkę " na rękę dzięki której łatwo się nią masuję,bo jest stabilna.Ja do tego masażu dodawałam jeszcze peeling lekko ziarnisty i smarowałam.


Masaż robiłam 2 razy w tygodniu bo nie miałam czasu na więcej.
Masaż w moim przypadku trwał około 10 min.Jestem zadowolona z efektu.Trzeba też dodać że szczotka może być też używana na sucho.
Co bardzo mnie cieszy bo można np leżeć,oglądając jakiś swój ulubiony serial a między czasie dbać o nasze ciało.Myślę że szczotka zostanie u mnie na zawsze.Będę ją kupować.Cena takiej szczotki to koszt 39 zł.
Więc cena w miarę  przystępna.

Szczotka do masażu na mokro lub sucho. 
Wykonana z drewna bukowego i naturalnych włókien roślinnych agawy (tampico).
Idealnie masuje skórę na całym ciele, skutecznie poprawiając krążenie krwi. Pomocna w walce z cellulitem i szorstkim naskórkiem. 
Regularne szczotkowanie ciała zastępuje peeling!


Szczotkowanie na sucho przynosi szybsze efekty! Pamiętaj aby nie dociskać mocno szczotki do ciała. Wystarczy delikatny masaż.

Dziękuje firmie za zaufanie i za wsparcie naszego spotkania blogerek .
A Wy jeśli szukacie takiej szczotki do masażu to polecam stronę 


2 komentarze:

  1. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą. Mamy duży wybór naturalnych i wegańskich kosmetyków, a także detergentów. Mamy też możliwość przetestowania próbek. Jesteśmy nową firmą na rynku. Mamy bogatą ofertę, także na pewno znajdziecie coś dla siebie. Pozdrawiamy, www.sklep.cosmetomat.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. nie stosowałam nigdy tej szczotki, wygląda ciekawie

    OdpowiedzUsuń