czwartek, maja 21, 2020

PIELĘGNACYJNY PEELING DO SKÓREK I PAZNOKCI MAGIC SCRUB

PIELĘGNACYJNY PEELING DO SKÓREK I PAZNOKCI MAGIC SCRUB






Hej Moje Myszki ;-) 

Ale ten czas leci..Zaraz będzie Czerwiec na karku..

Przychodzę do Was z kolejną recenzją ..To już chyba ostatnia recenzja.
Wydaje mi się że wszystkie produkty jakie dostałam Wam opisałam. 
Biorąc pod uwagę że pisałam po 2 a czasem nawet 4 recenzje...
Więc 2 miesiące później skończyłam. 
Ja się wywiązałam w 100 %. Jeszcze raz dziękuje firmą za wsparcie .

Dziś Wam napiszę o produkcie który miałam okazje przetestować po raz pierwszy.
Jest to peeling do skórek i paznokci.Znajduję się w butelce charakterystycznej dla lakieru do paznokci.Posiada też pędzelek i " magiczny " magnes który zbiera drobinki peelingu.
Produkt jest bezbarwny,pachnie jak lakier czyli klasycznie. Ale nie drażniąco i dość szybko wietrzeje.Peeling nakładamy na paznokcie,wcieramy i zostawiamy na chwile.


Następnie magicznym magnesem ściągamy peeling i gotowe. Pozostałości olejku / żelu wcieramy.Widać efekt działania.Peeling sobie świetnie radzi ze skórkami.Paznokcie po nim są mocne,płytka ładnie się świeci.Widać efekt.Jestem zadowolona z tego peelingu,jest wydajny i działa.Cena tego produktu to około 20 zł.A myślę że starczy produkt na 3 miesiące.J
a używam go średnio co tydzień bo wtedy też maluje paznokcie. 
Chyba że mam hybrydę to raz na 2 tygodnie.


Pielęgnacyjny peeling do skórek i paznokci MAGIC SCRUB
Innowacyjny, pielęgnacyjny peeling do paznokci i skórek od Pierre René powstaje na bazie olejków: arganowego, migdałowego i makadamia. Ich drogocenne właściwości w połączeniu z masażem, wyraźnie poprawiają wygląd płytki paznokciowej i jej okolicy. Podczas zabiegu peeling do skórek i paznokci, zawierający ziarna magnetyczne, usuwa zrogowaciały naskórek i  intensywnie wygładza. Ziarna z łatwością możesz usunąć magnesem. Preparat ściera zanieczyszczenia i poleruje powierzchnię płytki paznokcia, nadając jej gładkość i rozjaśniając ją, a także zmiękcza i nawilża skórki, ułatwiając ich odsuwanie za pomocą patyczka. Już po pierwszej aplikacji paznokcie uzyskują piękny, elegancki wygląd. Peeling paznokci to zabieg, który powinna wykonywać każda zadbana kobieta. Zachęcamy do zakupu tego doskonałego produktu, a także naszych wyjątkowych odżywek do paznokci.
Sposób użycia: dokładnie zmyj lakier i oczyść paznokcie. Zwilż dłonie w ciepłej wodzie a następnie delikatnie wmasuj peeling do skórek i paznokci w płytkę i jej okolice. Masuj kolistymi ruchami przez 5-10 minut. Na koniec usuń drobinki peelingujące za pomocą magnesu, zbliżając go do płytki paznokcia, a pozostały olej wmasuj do całkowitego wchłonięcia.

Znacie takie peelingi ?Jeśli używacie takich produktów to możecie go zamówić tu : PEELING 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz