sobota, maja 23, 2020

Wycieczka nr 17 / 2020 Sabat Krajno – Park Rozrywki i Miniatur / Zalew Chańcza / U Młynarza • Tarnów

Wycieczka nr 17 / 2020
Sabat Krajno – Park Rozrywki i Miniatur / Zalew Chańcza / U Młynarza

Hej Moje Kochane  Myszki ;)

Dziś przychodzę do Was z małą recenzją dzisiejszej wycieczki :)
Była to 17 wycieczka w tym roku,przez tego wirusa niestety nie wiadomo co z wakacjami.Planowaliśmy wstępnie w drugiej połowie Czerwca no ale,u męża się pozmieniało w pracy i ma urlop od dziś do piątku,ja mam umowę zlecenie więc wolne bym zorganizowała.
No ale pogoda nie zachęca na nic...Tzn zapowiadają deszcze i zimno..
No zobaczymy,może coś się jeszcze zmieni,albo coś.

W każdym razie dziś o godzinie 7 rano wyjechaliśmy do Parku Miniatur w Krajno - Atrakcja rodzinna z modelami najsłynniejszych na świecie budowli oraz cudów natury.
Jest to park oddalony od Tarnowa około 140 km w jedną stronę.
Po drodze zjedliśmy śniadanie czytajcie pączki,soki wydaliśmy około 14 zł. Na godzinę 9/50 byliśmy na miejscu.
Park Miniatur  znajduję się w pięknym
Narodowym Parku Świętokrzyskim

Świętokrzyski Park Narodowy – jeden z 23 parków narodowych na terenie Polski, utworzony w 1950 r.

Do Parku bardzo łatwo trafić,pod parkiem znajduję się duży
BEZPŁATNY parking więc super.
Oprócz Alei Miniatur,można też zwiedzić małe wesołe miasteczko czy też w zimie pojeździć na nartach,ale też można oglądnąć film w 6 D.
Na chwilę obecną przez wirusa można korzystać tylko z alei miniatur ale powiem Wam że warto. Ogólnie był to mój 3 park miniatur i powiem Wam szczerze że ten jest nr 1 ! Są tam mega duże te budowle,są rzeczy których nigdzie indziej nie widziałam jak np hotel w Dubaju czy słynny zamek z Disneya . Budowle są staranie wykonane,ładnie się prezentują oraz można poczuć się jakbyśmy byli na miejscu.
Jedzenie też dobre,co prawda teraz były otwarte tylko punkty z pizza czy hod dogiem ale warto.
Kupiliśmy też dwa piwka regionalne ( chłodzą się w lodówce ) 2 hod dogi,kawę i sok i w sumie zapłaciliśmy 53 zł plus magnes za 10 zł na lodówkę,można też kupić np w sklepiku maskotki.
Muszę pochwalić właścicieli za pomysł ze zwierzątkami a dokładnie z papugami.Są dwie i jedna ma okno normalnie otwarte i nie ucieka ! Nie,nie ma lotek podciętych,po prostu jest zżyta ze swoim miejscem i tam sobie siedzi.Z drugą papugą można pogadać.
Super fajny pomysł.Trzeba stać daleko,nie można męczyć tych ptaków więc super.Ptaki są zadbane,widać że mają dobre warunki.
Ogólnie Park zrobił na mnie mega wow i tak mi się spodobało że na pewno tam wrócimy.

Następnie udaliśmy się nad zalew Chańcza
( nie mylić z jeziorem Hańcza - które miałam okazje widzieć rok temu na wakacjach na Mazurach - piękne,polecam ) .
Nad zalewem byliśmy chyba już z 5 raz.Woda ciepła,czysta.
Pogoda nie zachęcała do opalania,było ciepło ale bez słoneczka :(
ale że było ciepło więc sobie pochodziłam po wodzie :)

Zalew Chańcza – zbiornik retencyjny na Czarnej Staszowskiej, zlokalizowany w pobliżu miejscowości Chańcza w południowo-wschodniej części województwa świętokrzyskiego w widłach utworzonych przez drogi wojewódzkie nr 756 i 764. Południowa część zbiornika leży w powiecie staszowskim, północna w powiecie kieleckim.

Wracając udaliśmy się do Restauracji U Młynarza w Tarnowie.
Firma podarowała nam kilka bonów na licytacje na spotkanie blogerek jakie było w Marcu.Sama osobiście wzięłam 2 bony wylicytowałam i dziś jeden postanowiłam wykorzystać .Zamówiliśmy herbatkę,piwko,placki ziemniaczane,puree z zielonego groszku,mięsko oraz lody ;)
Obsługa bardzo miła,kulturalna.Restauracja ma klimat,jest bardzo ładna,zadbany ogród.Super miejsce.
Jedzenie pyszne,duże porcje,ceny średnie.
Ale warto czasem zapłacić więcej i zjeść coś mega dobrego.
Wiem że będę wracać do Restauracji bo warto.
Drugi bon mam na kolacje 2 osobową więc pewnie gdzieś w następnym tygodniu wykorzystam.Oczywiście zapraszam na mojego IG tam zawszę wrzucam zdjęcia gdzie jestem.

To był super dzień,miło go spędziłam.Przejechaliśmy z mężem około 300 km,wydaliśmy w sumie około 100 zł plus bon na wysokość 100 zł.

Dziękuje jeszcze raz firmą za wsparcie naszego spotkania blogerek !

A Wy co porabiacie ? Jakie plany na weekend ? Myślicie o Wakacjach ? My w tym roku chyba wakacje będziemy mieć objazdowe czytajcie wycieczki na 2/3 dni..Chyba że coś się zmieni.

Pozdrawiam i spokojnej nocki Wam życzę ! Buzka !