piątek, maja 08, 2020

Peelingujący żel prebiotyczny do mycia twarzy Awokado i prebiotyki - AA Cosmetics Yogo Shake

Peelingujący żel prebiotyczny do mycia twarzy Awokado i prebiotyki - AA Cosmetics Yogo Shake






Hej Moje Myszki ;) 

Dziś przychodzę do Was z produktem firmy AA .


Każdy kto mnie zna wie że bardzo lubie peelingi do twarzy jak i do ciała.
Peeling znajduję się w opakowaniu zwanym tubka,otwieranym na klik,klik.Posiada ładną grafikę,taka " apetyczną " Peeling jest bardzo delikatny,ma kolor jasny taki biały. Dobrze się nakłada na twarz.
Ciesze się że peeling jest delikatny bo nie " rysuję " twarzy.Bardzo miło się ją myje tym produktem.Po około tygodnia zauważyłam że moja twarz jest delikatniejsza,przestałam mieć widoczne pory,dodatkowo twarz była czysta,zadbana i lekko wygładzona a nawet bym mogła powiedzieć że nawilżona. Peeling bardzo dobrze radzi sobie z oczyszczaniem skóry .Dla mnie ten peeling jest jak żel do mycia twarzy dlatego używam go codziennie .Bo jest bardzo delikatny.
Jestem zadowolona z produktu.
Do tego warto wspomnieć że jest to kosmetyk idealny dla Vegan.
Polecam ! 


Zaserwuj swojej cerze jogurtowy zawrót głowy od AA YOGO shake i zakochaj się od pierwszego użycia! W naszych super koktajlach zamknęliśmy dobroczynne prebiotyki i roślinne fitoskładniki, które uzupełniając swoje działanie, pielęgnują naturalny mikrobiom skóry. Postaw na zbilansowaną dietę, a dzięki drobinkom peelingującym, zapewnij delikatny masaż i dogłębnie oczyść skórę, przywracając jej przyjemną gładkość oraz niesamowitą świeżość.

A Wy czego używacie do codziennej pielęgnacji twarzy ? 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz