sobota, maja 16, 2020

Lisap Top Care Elixir Care Olejek Rozświetlający

Lisap Top Care Elixir Care Olejek Rozświetlający






Hej Moje Kochane Tygryski ;)

Dziś przychodzę do Was z olejkiem do włosów,ale takim innym niż wszystkie które znałam do tej pory.Jest to olejek rozświetlający do włosów. Używa się go na suche włosy.Ja osobiście używałam go do końcówek gdyż mam bardzo suche włosy,a zbliż się lato i jakoś trzeba te włosy ożywić .Cena takiego olejku to koszt około 50 zł .Więc trochu drogi,ale olejek jest bardzo wydajny. Używam go już dwa miesiące i widzę efekt.Po pierwsze mam większą połówkę olejku,po drugie moje włosy są dużo lepszym stanie,są nawilżone.Zauważyłam że końcówki są mocniejsze,mniej się łamią i do tego mniej wypadają.Ciesze się że olejek trochu podbudował moje włosy.Jak widzicie od 3 lat mam jedną długość po włosy nie chcą  mi rosnąć,ale przez ostatnie miesiące więcej o nie dbałam,więc są lekko zgęstniały. Olejek dodatkowo używałam do ciała.Dobrze nawilża skórę,nie brudzi ciuchów,a dodatkowo poprawia koloryt.Trzeba dodać że olejek magicznie pachnie !
 Jestem bardzo z niego zadowolona.



A Wy  używacie jakiś olejków do włosów ? 

Lisap Elixir SHINING OIL – olejek rozświetlający. Luksusowy produkt do włosów suchych, zniszczonych i po farbowaniu. Zawarte w nim olejki: arganowy, Monoi z Thaiti oraz z wiesiołka,  zawierają kwasy tłuszczowe, które głęboko odżywiają, wspomagając regeneracją i dogłębne nawilżenie. Bogaty w Omega 6 i 9.



Dziękuje firmie za zaufanie i za wsparcie naszego spotkania blogerek.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz