czwartek, września 19, 2019

Wygrana ( Energylandia ) / Współpraca - PSZCZELARZ KOZACKI / Zakupy od Matique: Sklep z kosmetykami naturalnymi i ekologicznymi

Wygrana ( Energylandia  ) / Współpraca - PSZCZELARZ KOZACKI / Zakupy od Matique: Sklep z kosmetykami naturalnymi i ekologicznymi 












Witam Was Moje Słoneczka ! 


Dziś przychodzę do Was z wpisem informacyjnym co szykuje mi się na najbliższe dni,tygodnie a może miesiące ;)

Zacznę od WYGRANEJ w konkursie #GÓRALKI #CHRUPAJGORALKI 
na Instagramie 





( konkurs trwa do końca grudnia  - polecam wziąć udział ) 
Wygrałam SIERPNIOWĄ EDYCJĘ i to  nagrodę główną bo zapas góralków i podwójne zaproszenie do ENERGYLANDI...



Ci co są ze mną od początku wiedzą że w Maju 2016 byłam w Energy ale że miałam wtedy mieszane uczucie...Tu można poczytać --- > 




Teraz wiem że tam po tych 3,5 roku mega się dużo zmieniło także w Październiku mamy zamiar tam jechać :) Maż ma mieć wolne ( urlop 10 dniowy ) więc może nam się uda ;) Musi bo sezon do 27.10 tylko  ta pogoda...No nic zobaczymy.Na pewno #ZADRA będzie moja :) 

Następnie udało mi się nawiązać współprace z firmą 
PSZCZELARZ KOZACKI  gdzie dostałam mega słodkie produkty do testowania Apetyczna i smaczna współpraca się zapowiada :)




Następnie chce Wam pokazać moje zamówienie od firmy  MATIQUE 





Jest to maseczka oraz krem do rąk ;)


Was moich kochani zapraszam na konkurs oraz do sklepów online :)
 Do wyboru do koloru ;) 

A Wy jakie macie plany na #jesień ?

Buziaki ! 

1 komentarz:

  1. Bardzo miło wspominam wypad do Energylandii a za rok jadę znów, żeby poznać nową Zadrę :D

    OdpowiedzUsuń