niedziela, września 29, 2019

Rodzinna Wycieczka do Rodzinnego Parku Miniatur w Inwałdzie :)

Rodzinna Wycieczka do Rodzinnego Parku Miniatur w Inwałdzie :) 









Hej Moje Słoneczka Kochane ! 

Dziś Wam napiszę kilka słów na temat wczorajszego wyjazdu do 





Wybraliśmy się w 5 osób :) Ja,Paweł,moja mama i moich dwóch braci 19 i 7 letni ;) Miałam okazję być w Parku w 2012 roku ...Więc miałam mega skale porównawczą :) Powiem Wam że mega się zmieniło ;) Ale może zacznijmy od początku :)

W sobotę mieliśmy wyjechać z rana i w nieco innym składzie ale trochu skład się posypał i w 30 min musieliśmy kogoś zorganizować :) Na szczęście moja mama była chętna na wyjazd wraz z najmłodszym bratem więc po godzinie 9.30 wyjechaliśmy do miejscowości INWAŁD.Plus za to że parking duży i nie trzeba za niego płacić jak przy innych Parkach rozrywki.



Koło 12 byliśmy na miejscu.Na dzień dobry poszliśmy do Warowni
 ( miejsce dla mnie super,totalna nowość )




Bardzo lubie takie osady gdyż można wiele się dowiedzieć jak żyli nasi poprzednicy.Nasi przodkowie :) Oprócz tego można zobaczyć ich " domy ".Fajne jest to że są tam Panie które chętnie odpowiadają na pytania.Można " pobawić " się w kuźni ;) Są też zwierzątka ;) Żywe zwierzątka.Powiem Wam szczerze że smok gadający i ruszający jest strzałem w 10 stkę ! Super ! Fajny pomysł.Dodatkowo można obejrzeć historię zamku - taki pokaz :) No jest tam co robić.Na mnie i moim mężu największe WOW zrobiła SALA TORTUR ! Najlepsze miejsce w Warowni.Mega wyposażenie,dodatkowo opisy.No kurczę była to jedna z najlepszych sal tortur jakie widziałam do tej pory ( a trochu ich zwiedziłam ) 












Następnie udaliśmy się do Restauracji na Zamku.Na pyszne jedzenie w fajnej cenie.Klimat restauracji super.Taki surowy,zamkowy.Taki inny.Podoba nam się.
Ubikacja też czysta,na zamku czysto,przejrzyście.I widać że się rozwijają dalej.








Następnie udaliśmy się do Parku Miniatur i tam dopiero był szał.Bardzo dużo makiet nowych.Nowe budynki miniatur.Wesołe miasteczko.Można zobaczyć np jak wygląda stadion narodowy czy zobaczyć też słynny plac w Rzymie.Dodatkowo plus za miłą obsługę szczególnie  dla Pana z łodzi pirackiej :) Fajne jest też to że obsługa pilnuje żeby był odpowiedni wiek czy wzrost dziecka.Po prostu pilnują porządku.


























Polecam Wam też dziką rzekę jest płatna 12 zł od osoby ale powiem Wam że mega super atrakcja .Jedynie co mi się nie spodobało to że przede mną było małżeństwo z rocznym dzieckiem i za to dziecko też musieli zapłacić...No trochu szkoda że np do 3 lat nie ma tego darmowego wejścia na dziką rzekę ( oczywiście pod opieką rodziców ) ale jednak za roczne dziecko płacić które i tak jest na nogach rodziców...
Troszku słabo ;-( To jest jedyny jak dla mnie minus.
Reszta wszystko na plus.Jedzenie dobre,w restauracjach czysto.







Polecamy też pomieszczenie egipskie gdzie są pokazane np pomniki,łóżka,posągi.I polecam z całego serca dom strachu show egipskie czy jakoś tak to się nazywa.Nie można tam zdjęć robić więc Wam nic nie pokaże.Ale uwieście mi warto wejść i poczuć ten dreszczyk emocji na własnej skórze ;-) 









Fajne rodzinne miejsce.Można wiele się nauczyć 
( mówię tu o budynkach - historia,geografia ) Bo są tabliczki z napisem gdzie i skąd pochodzi dany zamek,budynek,stadion.Fajne jest też to że jest wesołe miasteczko gdzie można do woli korzystać i to w cenie biletów.Dodatkowo plus za KINO 5 D...
To jest dopiero atrakcja.Film trwa około 6 min ale jakie efekty.WOW.







Kochani polecam Wam z całego serca.Tak nam szybko czas minął że wyszliśmy już na samym zamknięciu. 

Niestety nie odwiedziliśmy mini zoo które jest za Parkiem Miniatur gdyż czasu brakło.A jak czasu brakło to znaczy że jest to mega miejsce  w którym jest co robić :) Ale wiemy że w 2020 wrócimy tam na pewno.I myślę że jeszcze z większą ekipą bo rodzina jest bardzo chętna na odwiedziny tego miejsca :) Z tego co wiem już kasę odkładają :) Szalona rodzinka ;-) 






My jesteśmy mega mega mega zadowoleni ! Szczególnie moi bracia ! 
Mój najmłodszy brat 7 letni był mega zadowolony potem w aucie opowiadał,czego się dowiedział,co wyczytał,gdzie leży jaki dany budynek.
Także myślę że teraz w 1 klasie jak jest to zabłyśnie :)
Także nauka przez zabawę.Czego chcieć więcej ? 

Znacie ten park ? Jeśli nie to koniecznie trzeba to zmienić ! 

Zapraszam na stronę PARKU MINIATUR W INWAŁDZIE .

Dziękuje za zaproszenie :)


Wydaliśmy w sumie około 250 zł z czego 130 zł to paliwo ;) 
( paliwo,jedzenie,picie,pamiątki,dodatkowe atrakcje ) 



A tu pamiątki :



P.S - Jeżeli Wam o czymś zapomniałam napisać lub pokazać fotkami to bardzo przepraszam ale jest tego tak dużo że najlepiej pojechać samemu i zobaczyć na własne oczy jakie to wspaniałe miejsce :) 

1 komentarz: