czwartek, września 26, 2019

Ceba Baby - Moje Zamówienie

Ceba Baby - Moje Zamówienie 







Hej Moje Słoneczka Kochane ! 

Dziś przychodzę do Was z małym wpisem.

Dziś Wam przedstawię cudowne 4 produkty które mogłam zamówić na stronie  Ceba Baby



Od razu napisze NIE NIE JESTEM W CIĄŻY !
 A produkty który zamówiłam  są dla wszystkich.




Pierwsze co zamówiłam i jest nr 1 dla mnie to PODUSZKA NA KRĘGOSŁUP DLA MOJEGO MĘŻA.




CEBA BABY, CEBUSZKA PHYSIO FLEXI CARO GRANATOWE


Następna rzecz która przykuła moja uwagę jest koc.




I teraz hit sezonu osoba nie mająca mały dzieci zamówiła dwa 
TERMO OPAKOWANIA na butelki...
A dlaczego zdecydowałam się je zamówić ?
 A dla tego że są praktyczne dla KAŻDEGO ! 

Jak wicie dużo podróżujemy,do tego mój mąż jest kierowcą gdzie w 90 % nie ma szans sobie zrobić czegoś ciepłego do picia.A czasem ma linie gdzie pracuje po 9 / 10 godzin dlatego robię mu w okresie jesienno - zimowym kawę lub herbatę do pracy w termosie...

Ale nasz termos po ok 3 może 4 godzinach już nie jest taki wydajny i dany napój jest letni.A tak to włożę mały termos do opakowania i myślę że na 8 h spokojnie starczy mojemu mężowi do picia ,i że będzie gorący ( ciepły ) napój.
Dodatkowo takie opakowania nadadzą się na wycieczki ;) 




Ale o ich właściwościach będę opisywać podczas recenzji ;)



Także Was moi mili zapraszam na stronę może Wam coś wpadnie w oko ;) Ja idę testować kocyk ;) 
Akurat są już chłodne wieczory ;)
 Myślę że pod koniec października / początek Listopada pojawią się recenzję :)

 Buziaki ! 

A Wy używacie takich poduszek pod kręgosłup ? 
Jak dbacie o swój kręgosłup ? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz