poniedziałek, września 30, 2019

Mydło w płynie - Biedronka

Mydło w płynie  - Biedronka 






Hej Moje Biedroneczki ! 


Jak widać we wrześniu byłam mało aktywna,posty były krótkie i mało treściwe ale niestety obowiązki ....

Dziś kolejny post będzie krótki.

Jak już pisałam jakiś czas temu dostałam od męża zestaw trzech kosmetyków od mojego kochanego męża.

I pisałam już Wam o płynie do kąpieli oraz o żelu pod prysznic więc dziś przyszedł czas na mydło w płynie.




Oczywiście mydło też jest oliwkowe jak reszta zestawu.Mydło znajduję się w małej okrągłej buteleczce z dozownikiem gdzie łatwo wydobywać można mydło.Mydło jest lekko zielone,pachnie oliwkami.Mydło lekko się pieni,dobrze spłukuje.Mydło nie podrażnia skóry.Nie zostawia śladu na skórze.Nie brudzi wanny.




Jestem zadowolona z mydła.Mydła używałam do rąk.Ręce są ok,nie są wysuszone ani nic w tym stylu.


Używacie mydeł ? A jak tak to jakich ? 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz