czwartek, września 05, 2019

Trening bez przyrządów / WYDAWNICTWO RM


Trening bez przyrządów






Hej Moje Słoneczka Kochane !

Dziś przychodzę do Was z kolejną książką w ramach współpracy z 







Jest to trzecia książka i ostatnia z testowanych.

Książka jest prezentem dla mojego męża.Typowo dla niego zamówiłam gdyż mojemu mężowi sport towarzysz od małego dziecka.Teraz troszku mu się przytyło i zaczynamy coś z tym robi gdyż mi też się przytyło ;( 






A że mamy małe mieszkanie to mamy mało sprzętu w domu i większość ćwiczymy sami bez przyrządów.I dlatego ta książka to strzał w 10 - tkę ! Co prawda mój mąż to wszystko wie ale lubi mieć taki " podręcznik "  pod ręką :) Bo zawsze może do niego zajrzeć i sobie pamięć odświeżyć. A powiem Wam że książka jest super.Ma fajnie napisane w sumie to rozpisane ćwiczenia.Wszystko jasno opisane.


Są rysunki / zdjęcia.Dodatkowe są zawarte informacje które pomagają w ćwiczeniach.Fajne jest też to że książka zawiera plany treningowe oraz rozpiskę jedzenia tzn zasady odżywiania.Fajna mądra książka.
I nie tylko dla osób ćwiczących.
Gdyż można naprawdę się z wiele dowiedzieć...




Cena książki to 24,99 zł za 160 stron. A to są naprawdę dobrze wykorzystane te strony.Mój mąż bardzo poleca tą książkę !
 A że przez kilka lat był instruktorem karate to chyba wie co mówi.

Informację dodatkowe o książce :

Idealny trening bez przyrządów, dzięki któremu będziesz mieć sprawne ciało, idealnie wymodelowaną sylwetkę i świetne samopoczucie!
Książka zawiera ponad 100 ćwiczeń skutecznie kształtujących każdą partię mięśni, w wariantach dla początkujących i zaawansowanych, dzięki którym samodzielnie stworzysz urozmaicony trening o odpowiednim do twoich możliwości stopniu intensywności. Znajdziesz tu także całościowe plany treningowe oraz zasady odżywiania, które pomogą ci osiągnąć sukces – wymarzoną sylwetkę. A wszystko to bez zbędnych akcesoriów i kosztownych sprzętów. To, czego potrzebujesz do ćwiczeń, masz zawsze przy sobie – własne ciało!

Jeszcze raz bardzo dziękuje WYDAWNICTWU RM za możliwość współpracy.Za to że mogłam sobie wybrać 3 bardzo ciekawe książki !
 Ja jestem bardzo zadowolona ! 
Szybko i łatwa dostawa ! Książki nowe ! 
W fajnej cenie !

Polecamy z mężem w 100 % 

A Was moi kochani zapraszam na stronę wydawnictwa : 


Tą książkę można zamówić tu --- > TRENING 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz