wtorek, września 24, 2019

Płyn do Kąpieli - Biedronka

Płyn do Kąpieli - Biedronka 





Hej Moje Słoneczka ! :*

Dziś znów przychodzę do Was z kolejnym krótkim postem.





Jakiś czas temu dostałam od męża zestaw kosmetyków z biedronki.W skład wchodził płyn do kąpieli,żel pod prysznic oraz mydło w płynie.




Dziś kilka słów o płynie do kąpieli z dodatkiem oliwy.
Płyn znajduje się w butelce,zamykane na klik.Płyn jest bardzo wydajny,lekko zielony.Pachnie świeżymi oliwkami.Fajnie się pieni.Dobrze spłukuje z ciała oraz wanny.Nie zostawia osadu na wannie.Jestem zadowolona.Skóra po płynie jest nawilżona,fajnie pachnie i jest miękka w dotyku.

Znacie ten płyn ? 



1 komentarz:

  1. Już dawno miałam ochotę na jakiś płyn z Biedronki, ale mam takie zapasy, że ciągle nie mogę sobie nic kupić ;)

    OdpowiedzUsuń