wtorek, stycznia 01, 2019

SYLWESTER 2018 W ZAKOPANYM ! NAJLEPSZY W ŻYCIU ! ( Wycieczka nr 43 / 2018 )

SYLVESTER W ZAKOPANYM 2018 / 2019 ! 









Hej Moje Słoneczka ! :* 


Witam Was w Nowym Roku ! :) Jak po Sylwestrze ?




U mnie bajkowo ! Przez 3 lata ( 2015,2016,2017 ) siedziałam w domu z mężem gdyż mąż pracował.Raz rano raz wieczorem ale i tak było zawszę super.Bo ja wychodzę założenia że nie ważne gdzie tylko z kim.Ale cieszę się że 4 wspólny SYLWESTER spędziliśmy w ZAKOPANYM ! Tak w Zakopanym.Byłam tam już 4 raz w tym roku ( efekt tego że blisko mieszkamy )






Ogólnie dopiero w piątek się dowiedziałam że mąż będzie miał wolne ( udało mu się zmienić zmiany,a teraz do 15 Stycznia ma urlop :) ja już 7 wracam do pracy ) więc na totalnym spontanie bez noclegu pojechaliśmy do Zakopanego.






Powiem Wam że w Górach w zimę na Sylwka byłam po raz drugi w życiu.
Pierwszego sylwestra spędziłam 2007/2008 w Ochotnicy Górnej poplątanej z Szczawnicą.
Więc tym bardziej się cieszę że po 11 latach znów spędziłam Sylwester w Górach i to z telewizją 
( 2014 / 2015 byłam na sylwku w Krakowie z TVN ) więc mogłam sobie te 2 sylwestry porównać.




Ale dobra zacznijmy od początku.W poniedziałek rano wstałam,poszłam zjeść śniadanie umyłam się ...Mój mąż oświadczył mi że mam 30 min żeby się wymalować i grubo ubrać bo jedziemy na wycieczkę....Ogarnęłam się i po godzinie 9 w sumie prawie 10 wyjechaliśmy do ZAKOPANEGO .Po drodze zatrzymaliśmy się w DZIKIM BYKU. Mój Kochany mąż na hamburgerze ja na piwku ;-) I dalej nie dowierzałam że jedziemy w góry.Byłam w szoku bo wiedziałam że nie mamy noclegu a jednak jest 160 - 180 km do Zakopanego z Tarnowa plus powrót...Po drodze wykonaliśmy chyba z 30 telefonów z nadzieją na nocleg ale niestety .... dojechaliśmy szczęśliwie.Zaparkowaliśmy i poszliśmy najpierw na Krupówki na obiad do naszej knajpki #miniszałas potem na winko.







Potem był spacer i pod scenę.Mąż zakupił mi nowe różowo białe papulki oraz świecące uszy królika.Najpierw były próby na scenie.Potem o 20 zaczęło się.Mega wielka scena.Światła multum gwiazd ! WOW ! Ale staliśmy obok bo chciałam popijać piwko ( mąż nie pije ) a pod sceną był zakaz.Muza super.Tyle GWIAZD na jednej scenie.WOW ...W sumie poza Sylwią Grzeszczak reszta dla mnie to nowość.Bo TVP 2 ma inne gwiazdy niż TVN.Fajne było to że Dawidowi Kwiatkowskiemu o 24 sto lat prawie całe Zakopane śpiewało. Fajne jest też to że były tam gwiazdy zagraniczne 
( normalnie raczej na ich koncert nie było by mnie stać ) 
Bardzo mi się podobał występ Roxsany Węgiel ( Wygrała Eurowizję Junior ) młoda dziewczyna z mega fajnym głosem.Oczywiście Sylwia i Liber,zagraniczne gwiazdy.Nie lubie Szatanów więc trochu porażka.Ale i tak się cieszę że zobaczyłam tyle znanych ludzi z show biznesu.Fajne przeżycie.













I mega wielki plus że ZAKOPANE po stawiło na lasery ze sceny.Oczywiście były petardy osób prywatnych ale bardzo mało.Pamiętajcie tam jest Tatrzański Park Narodowy i dzikie zwierzęta które się mega boją. Ogólnie dbajmy o to co nas otacza.

Około 24/20 zawinęliśmy się do domu bo 3 h powrotu było ...Po 3 w nocy byliśmy.
Na szczęście cali i zdrowi.

Mam mało zdjęć po 1 telefon mi się rozładowywał ( nie byłam przygotowana na sylwestra ) a po drugie tak się świetnie bawiłam,tańczyłam,śpiewałam że byłam zajęta moim mężem i zabawą.
Mój mąż Sylwestra nie obchodzi ale dla mnie robi wyjątki 
( traktuje ten dzień jak dzień normalny z koncertami w tle ) 

To był najlepszy SYLWESTER w moim życiu.Piękne Zakopane zimą.Góry,lasy oprószone śniegiem.Mega Gwiazdy na scenie.Lasery.WOW !
 No jak narzekam na Zakopane że drogo i biedne konie wykorzystują tak tym razem jestem pod mega wrażeniem.I wiecie co ? Zakopane jest dużo ładniejsze zimą niż latem.










Ale w końcu to STOLICA ZIMY ! Polecam ! I Zakopane zimą i Sylwester z Telewizją :) 

Dziękuje Kochanie Moje Za mega Spontanicznego Sylwestra ! Był najlepszy ! 

I tak o to była to ostatnia wycieczka na 43 / 2018 ! Do tego Sylwestrowa wycieczka ! Mega

A Jak Wasz Sylwester ?

 Wszystkiego Dobrego W Nowym Roku ! :*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz