niedziela, stycznia 27, 2019

Always Sensitive - Testuje dzięki uprzejmości everydayme.pl

Always Sensitive - Testuje dzięki uprzejmości everydayme.pl









Hej Moje Słoneczka !!

Dziś kolejny krótki mega post.W piątek dostałam paczkę w ramach projektu z strony :




Ostatni raz u nich coś testowałam z 2 lata temu,także tym bardziej się cieszę że dostałam do testów.

Tym razem będę testować podpaski ;) Próbki już rozdane :) teraz czas na krwiste dni i przechodzimy do testów :)

Was zapraszam na stronę może i Wam uda się coś wygrać ;-) 

Dziękuje za możliwość testów :)

#ambasador
#podpaski












1 komentarz:


  1. Witam, ja również z Grono Ambasadorów rozpoczęłam swoją przygodę z podpaskami Always sensitive . Po użyciu podpasek muszę powiedzieć że jestem bardzo zadowolona. Podpaski są bardzo cienkie i dyskretne. Powłoczka jest delikatna, miękka, nie podrażnia mojej skóry, co często ma miejsce podczas używania innych podpasek. Podpaska jest bardzo chłonna. Podczas testów podpaska nie przeciekła nawet przy bardzo obfitej miesiączce. Szczerze polecam. #alwayssensitive

    OdpowiedzUsuń