piątek, stycznia 25, 2019

SILCARE KREM DO RĄK SENSUAL ZAPACHOWY 30ml

SILCARE KREM DO RĄK SENSUAL ZAPACHOWY 30ml




Hej moje słoneczka kochane❤️

Dziś przychodzę do Was z kolejnym produktem który dostałam na spotkaniu Blogerek w Tarnowie które organizowałam w Październiku. 

Kremy do rąk u mnie idą jak woda. Wiecznie mam wysuszone ręce czego bardzo nie lubię i staram się je nawilzac kilka razy dziennie. Jeszcze nie znalazłam tego jedynego kremu w którym zakocha się na 100 % ale szukam .. Intensywnie szukam 🔎 szukam 🔎 😁.

Krem do rąk znajduje się w małym poręczny opakowaniu ( idealnie nadaje się do torebki ) jest koloru białego i o błędnie pachnie. Krem można wydobyć za pomocą pompki. Krem jest dość gesty i dość wydajny. Więc wystarczy jedno może dwa klik klik i ręce są mega nawilżone i pięknie pachną. Efekt utrzymuje się ok 2 może 3 godzin. Czy podbił moje serce na tyle żeby powiedzieć że to ten jedyny? Nieee.. Czegoś mi brak. Sama nie wiem czego szukam ale to nie jest to.

Dziękuję firmie za zaufanie i za możliwość poznania państwa produktu ( ów)

Producent :

Silcare Sensual Moments
PERFUMOWANY KREM DO RĄK

Wyselekcjonowane składniki zapewniają wysoki poziom nawilżenia skóry nawet bardziej przesuszonej, która staje się delikatna, wygładzona i miękka. Aktywne składniki kremu sprawiają, że przy regularnym stosowaniu skóra odzyskuje sprężystość, młodzieńczy wygląd, następuje regeneracja i widoczna poprawa wyglądu. Formuła jest bardzo lekka, łatwo się rozsmarowuje na skórze i momentalnie wchłania, nie pozostawiając lepkiej warstwy na dłoniach.  



2 WERSJE ZAPACHOWE - DO WYBORU :

HUSH HUSH - Balsam Sensual Moments Hush Hush kusi fantazyjną kompozycją perfumeryjną, w której owocowo-kwiatowa nuta przeplata się z akordami sandałowo-ambrowymi.


SECRET LOVE - Balsam Sensual Moments Secret Love to kwiatowa kompozycja perfumeryjna, urzekająca radosnymi kwiatowymi akcentami.


✓ Pojemność: 30ml


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz