środa, stycznia 16, 2019

Bioaktywna rewitalizująco-rozświetlająca maska do twarzy na bazie opatentowanych komórek macierzystych MIC-1 od Revitacell.




Bioaktywna rewitalizująco-rozświetlająca maska do twarzy na bazie opatentowanych komórek macierzystych MIC-1 od Revitacell.








Hej Moje Kochane Słoneczka ! 

Dziś przychodzę do Was z kolejną krótką recenzją kosmetyczną :) Tym razem maseczki do twarzy ;-)




Jest to maska którą nie trzeba spłukiwać,ale ja zawszę to robię gdyż mam dość tłustą cerę więc wolę nic na niej nie mieć ;-) Maska jest koloru jasno różowego,taka beżowa.Zapach ma dość luksusowy,pachnie ładnie,świeżo tak typowo kremowo ale jednak zachwyca .Jak widzicie opakowanie dość duże i bałam się że nie wykorzystam a ważność była ( jest ) do Lutego 2019.Ale dałam radę...skończyłam.Moja cera po niej jest gładka,pachnąca,rozświetlona oraz nabrała pięknego koloru.Plus też za to że jest opakowanie na pompkę więc można wybrać tyle maski ile się chce :)
Jestem mega zadowolona.
Cena ok 100 zł albo i więcej bo mega rozbieżność na internecie :) ( a ta firma ma mega drogie kosmetyki ) 
Dziękujemy za wsparcie spotkanie blogerek :) 

Znacie ? 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz