niedziela, stycznia 13, 2019

Klorane Żel - balsam z piwonii do podrażnionej skóry głowy, 150ml

Klorane Żel - balsam z piwonii do 

podrażnionej skóry głowy, 150ml






Hej Moje Słoneczka Kochane ! 

Ostatnio same wycieczki Wam wrzucam ale tak jakoś wychodzi :-)
 Ale w końcu to blog o wszystkim ;-) 
Ale dziś przychodzę do Was z jednym z siedmiu produktów które jakiś czas temu dostałam za darmo w ramach otwarcia sklepu stacjonarnego.
To była paczka niespodzianka i to droga paczka,gdyż produkty są jak dla mnie dość drogie.


Dziś przychodzę do Was z ciekawym balsamem za cenę która waha się między 40 a 50 zł .






Opis produktu

Opracowany specjalnie dla wrażliwej i podrażnionej skóry głowy żel-balsam długotrwale łagodzi uczucie podrażnienia i dyskomfortu.

Skład

Water (aqua), Hudroxypropyl starch phosphate betaine, glycerin, behenamidopropyl dimethylamine, lactic acid, PEG-40 hydrogenated castor oil, propylene glycol, fragrance (parfum), paeonia lactiflora root extract, phenoxyethanol, red 33 (CI 17200), sodium benzoate, Trisodium ethylenediamine disuccinate.

Wskazania

Wrażliwa i podrażniona skóra głowy.

Działanie

Właściwości nawilżające żelu-balsamu przynoszą uczucie natychmiastowej ulgi. Formuła o fizjologicznym pH utrzymuje prawidłową równowagę skóry głowy, zapewniając nawilżenie i komfort na 24h. Skóra głowy jest ukojona, a włosy łatwo się rozczesują, są miękkie i bardziej błyszczące.

Dawkowanie

Nakładać przedziałek do przedziałku na skórę głowy, a następnie na całą długość włosów. Pozostawić na 2-3 minuty, a następnie spłukać. W przypadku kontaktu z oczami, należy obficie przemyć je wodą.




Ja nakładam balsam po myciu głowy na całą długość włosów i dość bardzo dobrze staram się wmasować balsam w skórę głowy.Balsam pięknie kwiatowo pachnie.Jest bezbarwny.Łatwo się go spłukuję.Włosy są po nim miękkie,pachnące.Skóra głowy jest czysta.Nie ma żadnych wyprysków ani łupieżu.Włosy się dobrze rozczesują,są lekkie i miłe w dotyku.Dla mnie ten balsam jest jak odżywka do włosów i skóry głowy.Jestem mega zadowolona ! :)



Znacie ten produkt ?
Ja polecam !  A warto szukać promocji może uda się nawet za 30 zł kupić.Czy drogi balsam ? Jak dla mnie tak jak na balsam do głowy / włosów.Ale z drugiej strony za jakoś się płaci.Czy go kupie ? Tak kupie bo jest wart swojej ceny.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz