wtorek, stycznia 15, 2019

12.01.2019 - Wycieczka nr 3 / 2019 - Żywiec + Szczyrk

12.01.2019 - Wycieczka nr 3 / 2019 - Żywiec + Szczyrk 


Szczyrk – miasto w południowej Polsce, w województwie śląskim, w powiecie bielskim. Miasto o charakterze turystyczno-wypoczynkowym. Według danych z 31 grudnia 2016 roku miasto miało 5734 mieszkańców.

Żywiec – miasto w południowej Polsce, w województwie śląskim, siedziba władz powiatu żywieckiego. Według danych z 31 grudnia 2013 r. miasto miało 32 083 mieszkańców.









Hej Moje Słoneczka !

Dziś przychodzę do Was z kolejną małą porcją wycieczkową :)

W sobotę z moim kochanym mężem wybraliśmy się na 3 - cią wycieczkę w tym roku.Cel Szczyrk ok 180 km od Tarnowa.( Rok temu w Marcu byliśmy w Wiśle i wracaliśmy przez Szczyrk i wiedziałam że musimy tam wrócić.To był nasz 1 raz w Szczyrku ) Ogólnie to zima w górach piękna rzecz.Polecam ! 
Ale zacznijmy od początku :)

Pojechaliśmy do Żywca .Byliśmy tam po raz 4 .Tym razem odpuścimy sobie Górę Żar i pojechaliśmy do Muzeum Piwa gdzie na dole jest pijalnia oraz restauracja.Uwielbiam piwko Porter prosto z beczki.Mój mąż zamówił sobie dodatkowo hamburgera a ja frytki.Niestety jedzenie się popsuło ;-( 
Mięso i frytki zimne...Także jedzenia już tam nie polecam.Piwko tak.

Potem pojechaliśmy do Szczyrku ( ok 20 może 15 km do Żywca ) ,stolicy zimy na Śląsku.Szczyrk zasypany na maxa...Chodników zero.Trzeba chodzić ulicą lub jeździć bezpłatną komunikacją miejska.Zaparkować w Szczyrku graniczy z cudem 
( 2 tyg wcześniej od ciężaru śniegu dom się zawalił ) to pomyślcie  ile tam śniegu.
Już dawno nie widziałam tyle śniegu nawet w Zakopanym ! Także zimą wow !
 My zaparkowali na samym końcu  Szczyrku i ok 3 km mieliśmy do miasteczka.Szczyrk mały  jest ale długi,ciągnie się.Kilka kolejek niestety tylko 1 jest dla wszystkich reszta to typowo dla narciarzy.Ale tyle ludzi na wyjazd gondolą było że czekania ok 1 godziny. Odpuścimy sobie.Poszliśmy po miasteczku pochodzić.Szczyrk to fajne małe miasteczko z mega ilością śniegu.Podobało nam się. 
Potem do domu ,jechaliśmy przez zator żeby zobaczyć co się zmieniło w Energylandi ( byłam tam w 2016 roku i mam zamiar wrócić w 2020 na 30 urodziny ;-) ) Potem postanowiliśmy zahaczyć o Galerię Handlową na małe zakupy.
Niedziela nam minęła w domu 
( wiecie pranie,sprzątanie,gotowanie ) 
Poniedziałek wolny :) Co robiłam było widać na IG :) 
Wtorek praca ja i mąż...Także teraz koniec wyjazdów .Pewnie jeszcze kilka ich będzie ale ile tego nie wie nikt :)

A Wy lubicie zimę ??

Kilka fotek :




















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz