piątek, stycznia 11, 2019

5.01.2019 - Wycieczka nr 2 / 2019 ( 3 Rocznica Zaręczyn ) Ojcowski Park Narodowy oraz Kraków ( Targi Noworoczne )

5.01.2019 - Wycieczka nr 2 / 2019 ( 3 Rocznica Zaręczyn )
 Ojcowski Park Narodowy oraz Kraków ( Targi Noworoczne )


Ojcowski Park Narodowy – park narodowy w Polsce, utworzony w 1956 roku. Znajduje się w województwie małopolskim, w powiecie krakowskim, około 16 km od Krakowa. Położony jest na obszarze czterech gmin: Skała, Jerzmanowice-Przeginia, Wielka Wieś, Sułoszowa. Zajmuje powierzchnię 21,46 km².







Hej Moi Kochani ! :* 

Ostatnio na blogu same podróże i krótkie posty na ten temat,ale mam straszny młyn w pracy i wiecie jak jest. Postaram się za niedługo Wam wrzucić recenzję kosmetyków.

Mój mąż 16 Stycznia wraca do pracy a że 21 oboje pracujemy a w tym dni wypada nam 3 rocznica zaręczyn to postanowiliśmy sobie wcześniej to wynagrodzić i wcześniej uczcić nasza rocznice ;-) 

Wypraliśmy się do Ojcowskiego Parku Narodowego.Uwielbiam ten  klimat górki,lasy,skały.Pięknie .Mamy blisko do Ojcowa ( około 140 km ) a jesteśmy tak rzadko tam ...W zimie byliśmy tam po raz drugi.Pięknie było.Mąż zakupił sobie wędzonego pstrąga którego sama Magda Gessler poleca.Długa historia tej wędzarni.Ja ostatnio nie jestem zwolenniczkom mięsa ( a jak już jem to w domu wiejską i małą ilość - staram się ograniczyć ) ale z mężem nie wygram i jednak je mój mąż co chce :) Plus dla wędzarni taki że zabijają tylko tyle ryb żeby się sprzedały.Rybka ładnie wyglądała ale ja nie jadłam.Ja sobie wypiłam grzańca z pobliskich winnic.Mąż herbatkę.Potem spacer,długi spacer wśród lasów,górek i skałek.Następnie udaliśmy się na ojcowski żurek z jajkiem i kiełbasą ( kiełbasę dostał mój mąż ) potem pojechaliśmy do Krakowa na Targi Noworoczne.Potem Kazimierz na kolację.
Mąż standardowo macznakę krakowską zajadał a ja tym razem vege z ziemniakiem :)


I tak nam minęła rocznica :) Było super.
Fajne są te nasze podróże małe i duże.Czasem koło domu ( blisko domu ) mamy super mega fajne miejsca  żeby odpocząć :) Wydaliśmy ok 200 zł ale było warto ;) 
A Wy jak spędzacie Swoje Rocznice ? I jakie plany na weekend ??

Kilka fotek dla Was :) Buziaki wysyłam ! 

I pamiętajcie trzeba spełniać marzenia ! 
Nigdy się nie poddawać ! I walczyć o swoje ! :) 






















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz