piątek, maja 11, 2018

Tusz do rzęs - Maskara Constance Carroll Lots of Lashes Black

Tusz do rzęs - Maskara Constance Carroll Lots of Lashes Black









Tusz do rzęs - Maskara Constance Carroll Lots of Lashes Black


Hej Moje Koteczki Słodkie ! 😎 Co tam u Was ? 

Kurcze już prawie  polowa miesiąca za nami,ale ten czas szybko leci....
Za miesiąc i kilka dni  wakacje 😍 Macie jakieś plany ?

My nie mamy bo krucho z kasa i zapowiada się bardzo ciężko pracujący Czerwiec,już pracuje po 12 h dzień w dzień a co dopiero później...
Ehh uroki pracy na umowę zlecenie .

No ale lepsza praca niż żeby żyć z jednej pensji i być na utrzymaniu męża.

To nie dla mnie takie życie....
Ale dobra dziś nie o moich myślach tylko o tuszu do rzęs.



Szczerze mowiac jestem bardzo wybredna jesli chodzi o tusze i  malo ktory umnie mnie zadowolic 
Niestety ten tez nie zrobił na mnie tego wow co bym chciała.



Tusz znajduje się w ładnym opakowaniu,jest mocno czarny ale na tym było by tyle.
Szalu nie robi skleja mi rzęsy,dość szybko się kruszy i powoduje u mnie lekkie pieczenie.




Zdjęcia rzęs wymalowanych można zobaczyć podczas moim ostatnich wycieczek bo testowałam 2 na zmianę.
Jutro napisze o drugim.




Niestety ten nieskradł mojego serca.
Ja go nie polecam a szkoda bo opakowanie śliczne :D

Cena to ok 15 zl wiec można kupic i przetestować na sobie :D 
Ja na pewno nie zakupie go .

Producent :


Mascara z efektem pogrubienia i wydłużenia rzęs. Optycznie zagęszcza i pogrubia rzęsy, jednocześnie delikatnie je wydłużając. Doskonałe pokrywa włoski od nasady aż po same końce. Szybko schnie i nie skleja rzęs. Nie tworzy nieestetycznych smug na powiekach ani się nie osypuje. Może być używana przez osoby noszące szkła kontaktowe i z oczami podatnymi na podrażnienia.




Jak widać producent obiecuje a u mnie się nie sprawdza.
A szkoda 😢 no trudno.

Milego ! 💋


Pozdrawiam Ewelina

1 komentarz: