niedziela, maja 27, 2018

Seria AA WINGS OF COLOR – TWARZ BAZA POD MAKIJAŻ NATURAL GLOW






Seria AA WINGS OF COLOR – TWARZ

BAZA POD MAKIJAŻ
NATURAL GLOW












Haaaajjjaaaa ! 😎

Co tam u Was Moje Słoneczka ! 💕 ??

Co u mnie ? Pewnie widać na IG gdzie zapraszam :-)
Tam jestem mega aktywna ;) 

Dziś przychodzę do Was z kolejną mała i szybką recenzją.
Tym razem pokaże Wam produkt od firmy AA.
Który skradł moje serce.

Baza ! Jak wiecie mało się maluje,a jak się już maluje to chce mieć makijaż na prawdę na wysokim poziomie.
Także wtedy nakładam wszystko na siebie co się da haha :D
Baza to podstawa.




Mam swoją ulubioną z Eveline ale wiem teraz że AA dołączy do tego grona.


Baza jest bardzo wydajna,pachnie świeżymi kwiatami i rozświetla twarz co powoduje że buzia staje się jakby " żywsza ".
Po nałożeniu fluidu na baze dalej do słoneczka widać lekkie drobinki jakby brokatu.



Ale mi to nie przeszkadza 
Wręcz przeciwnie jestem zadowolona.
Także duży plus dla bazy za to że nie uczula,nie podrażnia,nie powoduje wysypu i za to że nie zatyka porów.
Jestem zadowolona.

Także jestem na TAK.
Ja polecam.




A Wy jakich baz używacie ? ( o ile używacie ) 

  Typ skóry KAŻDY RODZAJ
Konsystencja KREMOWA
Wiek DLA WSZYSTKICH
Zapach ŚWIEŻY




NATURAL GLOWPRIMER
BAZA POD MAKIJAŻ
ROZŚWIETLAJĄC-NAWILŻAJĄCA
PROMIENNA CERA
ekstrakt z żurawiny, witamina C




Baza pod makijaż rozświetlająco nawilżająca. Doskonale rozświetla dzięki zawartości pigmentów odbijających światło. Do skóry zmęczonej, szarej i ziemistej, potrzebującej nawilżenia. Niezwykle lekka, kremowa konsystencja przygotowuje skórę, utrwala i utrzymuje makijaż na miejscu. Formuła na bazie unikalnej technologii cząstek biozgodnych, wzbogacona o witaminę C i ekstrakt z żurawiny sprawia, że baza łagodzi, pielęgnuje chroni skórę, nadając jej promienny blask. Świetnie sprawdza się również samodzielnie nałożona na skórę – rozświetla, zapewniając naturalny wygląd. Idealna po nieprzespanej nocy. Stanowi naturalną barierę przed czynnikami zewnętrznymi, także przed zanieczyszczeniem powietrza.



SKŁADNIKI :


AQUA, PENTYLENE GLYCOL, BETAINE, VINYL DIMETHICONE / METHICONE SILSESQUIOXANE CROSSPOLYMER, GLYCERIN, DICAPRYLYL CARBONATE, PROPYLENE GLYCOL, DIMETHICONE, HYDROGENATED POLYDECENE, MICA, ISODECYL NEOPENTANOATE, TRILAURETH-4 PHOSPHATE, 3-O-ETHYL ASCORBIC ACID, TOCOPHEROL, VACCINIUM MACROCARPON FRUIT EXTRACT, SODIUM ACRYLATE/SODIUM ACRYLOYLDIMETHYL TAURATE COPOLYMER, ISOHEXADECANE, POLYSORBATE 80, XANTHAN GUM, AMMONIUM ACRYLOYLDIMETHYLTAURATE/ VP COPOLYMER, PHENOXYETHANOL, POTASSIUM CETYL PHOSPHATE, SYNTHETIC FLUORPHLOGOPITE, CI 77891, CI 77491.





Bezpieczeństwo 




100% TESTOWANE ALERGOLOGICZNIE



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz